Gå til innhold

"Nøstbakken`s" e36 Coupe. Til Salg !!


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager litt off topic her no, men du Mexos :P Du er vel ikkje Jennifer sitt søskenbarn sin type vel? Rar måte å forklare på her no, men Jennifer fortalte at søskebarnet hennas sin type har Bmw cab, og tantå te jennifer har òg TT turbo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager litt off topic her no, men du Mexos :P Du er vel ikkje Jennifer sitt søskenbarn sin type vel? Rar måte å forklare på her no, men Jennifer fortalte at søskebarnet hennas sin type har Bmw cab, og tantå te jennifer har òg TT turbo :P

Hehe, stemmer nok bra det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager litt off topic her no, men du Mexos :P Du er vel ikkje Jennifer sitt søskenbarn sin type vel? Rar måte å forklare på her no, men Jennifer fortalte at søskebarnet hennas sin type har Bmw cab, og tantå te jennifer har òg TT turbo :P

Hehe, stemmer nok bra det ;)

Hehe, var det eg var ganske så sikker på ;P Ikkje meining å virke creepy her nå altså, var berre nyfiken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :) Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen :) Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen :) Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år!

Stikke en tur innom til meg å se på M3en og da ;) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :) Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen :) Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen :) Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år!

Stikke en tur innom til meg å se på M3en og da ;) hehe!

hehe, tror faktisk jeg har sett den her tidligere, enten på Esso eller utenfor ungdomskolen :lol::wink: Ble mye offtopic til stakkars nøstbakken her nå :P Jeg skal hjem imorgen så tror ikke jeg rekker det, men kan sikkert ta en titt til sommeren når jeg kommer nedover med cabben :) Knipse litt bilder og sparke litt i dekkene til hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :) Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen :) Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen :) Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år!

Stikke en tur innom til meg å se på M3en og da ;) hehe!

hehe, tror faktisk jeg har sett den her tidligere, enten på Esso eller utenfor ungdomskolen :lol::wink: Ble mye offtopic til stakkars nøstbakken her nå :P Jeg skal hjem imorgen så tror ikke jeg rekker det, men kan sikkert ta en titt til sommeren når jeg kommer nedover med cabben :) Knipse litt bilder og sparke litt i dekkene til hverandre ;)

Da må du si fra til oss når du skal nedover da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :) Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen :) Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen :) Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år!

Sikkert ikkje så dumt å ta dei i vaske maskinen, skal gjera da neste gang.

Er på bømlo eg og i påsken :-D

Veien på Svortland har forandra seg masse ja , nå mangeler det bare resten av Øya :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei litt lei av m-tech side skjørta , var litt uheldig med pass formen.

Ca 1 cm for lange og slak i klipsa , så resultatet er blitt til at eg har tatt dei av .

Litt arbeid å rette opp i .

Hadde festet dei med tec-7 og klips.

Så har sveist gjen hullene og sparklet litt.

Ferdig sveit og sparkla

dr1mdm7vv73wlns5iqq1.jpg

Første strøk

0rx9tdqoxq6xbimhudcy.jpg

2 støk

5va9ppd0vamh4rwv7iu7.jpg

ml8xrkd038t9f10oe6dz.jpg

Blanding stasjon :-D

lucphhpg2ffrsove8d3w.jpg

m9bdohofo6wd7h8ugxvp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte m3 sideskjørt til min tidligere e36 coupe, fra http://www.st-import.no. Var ikke fornøyd med passform og det endte tilslutt med at jeg kjøpte nye fra gs bildeler. Veldig fornøyd med passformen på skjørta fra gs!

Ok. kjøpte sikkert orginale du da .

Tenkte å ringe å snakke me det hos gs bildeler, klage litt.

syns det er litt dårligt at dem er 1 cm forlange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...