Ad|oS Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ble meget bra dette synes jeg. Riktige mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 syntes øyelokkene var litt store... skulle vært halvparten av størrelsen ^^velkommen i snøploggjengen btw! Kansje øyen-lokenne er kansje litt store, men får se når eg lakerer dem.. bilen er litt lav med gt spliters , men kan si at bilen er senka 40mm foran.. men bildene er tatt før bilen er senka .. etter som det har snød har på vest-landet dei siste dagene har eg blitt med i snøploggjengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Ble meget bra dette synes jeg. Riktige mods Takker Hyggelig å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Min tur i morra til å bli medlem:P hehe.. du er velkomen i gjengen.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg og så litt på de øyelokkene dine og syntes de så litt store ut,men fant et bilde av mine men tror de er like store? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg og så litt på de øyelokkene dine og syntes de så litt store ut,men fant et bilde av mine men tror de er like store? Ganske like så mine tror eg.. Kan hende mine såg litt støre ut , med tanke på at eg hadde berre pressa dei inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Vist de er like store så er det jo ikke noe og utsette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Vist de er like store så er det jo ikke noe og utsette Kommer nok til å bli montert. Men må vente på varmere vær.. Ikkje noko lakk- vær nå for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Har skiftet olje og filter på motoren Nytt filter og nye pakkninger på filterhuset og på bolten Reseting av olje service indikator Har skiftet til senke sett foran , da viste deg seg at det var litt rust på fjærskålene , så det måtte jo pusses vekk og behandles med nautra rust.. har ikkje skiftet bak enda etter som eg er reist på jobb.. Behandlet med nautra rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Måtte ha meg ein ny garsje jekk etter eg senka bilen. kjøpte den hos bil bilxtra. løfter 2 1/4 tonn.. pluss fire støtte bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 men er den lav nok? jeg måtte ha nye jekk for å komme under bilen hehe... men nå er vel ikke din like lav da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 men er den lav nok? jeg måtte ha nye jekk for å komme under bilen hehe... men nå er vel ikke din like lav da... Går akkurat under med 40 senk.. du har vel 60 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Deilig bil! 318is er kurrant! Jeg forguder fargen på bilen din. Som det har blitt nevnt før i denne tråden så hadde det blitt tøft med Brock B1 8,5 og 10x17". Evt. BBS CH eller LM. Flott å se at du tar vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 men er den lav nok? jeg måtte ha nye jekk for å komme under bilen hehe... men nå er vel ikke din like lav da... Går akkurat under med 40 senk.. du har vel 60 ?? 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 men er den lav nok? jeg måtte ha nye jekk for å komme under bilen hehe... men nå er vel ikke din like lav da... Går akkurat under med 40 senk.. du har vel 60 ?? 70 med 70 mm må det vel bli litt småriper under gt leppa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå