Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Se der ja, bra vi har Mysild her HEHE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Se der ja, bra vi har Mysild her passer på vettu;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Se der ja, bra vi har Mysild her passer på vettu;-) Det skal væe sikkert og visst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 jeg syntes det så meget pent ut uten øyelokk vurderer faktisk å ta av øyelokka på min bil. ser liksom mer cleant ut uten. liker bilen din forresten. ser meget velholdt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 jeg syntes det så meget pent ut uten øyelokk vurderer faktisk å ta av øyelokka på min bil. ser liksom mer cleant ut uten. liker bilen din forresten. ser meget velholdt ut. takker for det.. bilen er godt holdt, bruker værtfall nok tid på å holde den så strøken som muligt... Kansje eg skulle fått noken til å foto shoppe litt lakk på øynelokka mine.. fått eit bedre inntrykk av kordan det ser ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Sitter nå her godt uti 3uka på jobb og skal få reise heim på torsdag. Så da må jo det bestilles litt bildeler så eg har noken å gjør på når eg kommer heim.. Så langt lurer eg på carbon emblemer.. Noen som trur vil passe til min bil med den fargen.. Xenon bør vel eg og bestilt . Å skal få lakke sideskjørta når eg kommer heim viss eg får tid + bakrutesenken ellers noken for slag til forbedringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Da er du vel der snart Prikken over i n er vel nye-typen skilt med Bimmers.no skiltholdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Da er du vel der snart Prikken over i n er vel nye-typen skilt med Bimmers.no skiltholdere? Det var ikkje så dumt.. ny tyen skilt er dei med flaget i sant? Ka må ein betale for dei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Stemmer, viss jeg ikke husker helt feil så er det vel rundt 500kr for nye Fornyer bilen syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Stemmer, viss jeg ikke husker helt feil så er det vel rundt 500kr for nye Fornyer bilen syns jeg! 500 kr er ikkje så gale.. ja ser ikkje så galne dei nye skilta.. så vi får se det ann-... er vel litt bestiling tid på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 vil ikke tro det tar så veldig lang tid nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Strøken bil. Tror det hadde passet med karbon emblemer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Strøken bil. Tror det hadde passet med karbon emblemer ja. Takk for det.. Kommer kansje carbon embelemer.. Vi får se i fri-perioden min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Kan bestille uten flagg vis du vil og.. Noe jeg syns er mye penere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Kan bestille uten flagg vis du vil og.. Noe jeg syns er mye penere.. Uten flagg. Har vel ikkje eit bilder av kordan dei ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå