Gå til innhold

"Nøstbakken`s" e36 Coupe. Til Salg !!


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GS kommer jo med BBS LM-kopier nå til sommeren, så da får du muligheten.

Med pistolskyting som hobby kan du jo greit skaffe deg litt bi-inntekt :lol::P

Hehe.. med dei penge premiene som er innen pistol skyting er det ikkje nok til å dekke ammoen ein gang.. hehe..

Høyrte rykt om lm kopi hos gs , så vi får se. er jo utrulig fine felger på e36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt å rensa K&N filter. Skal vel vaskes kvar 10000 km eller noko slik.. Kjøpte med eit slik rensekitt til kn filtere når eg kjøpte det.

Rense kite og ein myk børste til å skubbe litt forsiktig med.

349yjw3fb5xsk779hkb9.jpg

Slik såg det ut før er begynte

9o144lpdprvotk6enzjp.jpg

Med litt stoff på

qurcyj5zer5q5i35cz1k.jpg

Og resultatet:

4vf3ii1zurz9ewbluol9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen dinna bilen kjenne eg jo til!

Øystein du hette right?

Uansett, dritfeite bil, makan te strøken e36 trur eg ein må leite lenge etter i desse trakter med tanke på at dei fleste av den 3-serien er nokon grusomme vrak av nåken rustsamlarar. Hørres kanskje ut som det eineste bilen din er finere enn er desse rustvrakå, men det er ikkje heilt poenget!

Ser ut som den er utrulig strøken i lakken etter det eg har fått med meg når du er ute å kjører. Sist eg såg den parkerte du rett bak ein heller trist e34 i samme farge som din, berre mykje meir falma, på butikken, huske kanskje da? :)

Ellers lure eg på korleis bilen din går, drag/toppfart liksom. Har ikke tatt meg tid til å lese gjennom heile tråden din, men har fått med meg eit powerfilter, men har du gjort noko anna med den? Lurer siden du har 318i og eg har 518i, og min går ikkje akkurat som eit olja lyn!

Evt. går det egentlig an å få ein sånn bil til å gå litt bedre uten å måtte bytte til den værste BMW motoren ein kan få fatt i?

- Anders Vik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Skal du få en 1,8 ltr til å gå bra må du nok tvinge mer luft i den..

Nå er nå dette en 318IS da, og de har jo "litt" mer hester enn original 1,8ltr.. Denne har jo 140 hk originalt..

Nå går det jo desverre heller ikke å bygge om til sekser siden akselvekten blir for stor, og da er det jo slik da, at det vel er liten sjans for å få godkjent noe sprekere enn en 318is i firer-biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Skal du få en 1,8 ltr til å gå bra må du nok tvinge mer luft i den..

Nå er nå dette en 318IS da, og de har jo "litt" mer hester enn original 1,8ltr.. Denne har jo 140 hk originalt..

Nå går det jo desverre heller ikke å bygge om til sekser siden akselvekten blir for stor, og da er det jo slik da, at det vel er liten sjans for å få godkjent noe sprekere enn en 318is i firer-biler..

Ah, pokker fikk ikke med meg den s'en på slutten :P

Jaja, kjøper meg sikkert et konfilter og ser hva som skjer. Men om du føler for å si mer, så ta det heller i min tråd, har ikke lyst å spamme Nøstbakken sin med tull om min bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da :P

Nei, er fint klar over at det skjer lite ><

Er det noe som en vanlig menneskelig kan gjøre for å få litt mer futt? Har ikke tid eller råd til turbo liksom :P

(Er sånn halvveis konvertert fra mopedportalen, jeg er skribent der og fortsatt veldig aktiv, og der kommer admins med utviselse med den minste OT, så er litt forsiktig når jeg er på ny grunn :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! Velkommen skal du være.. Her tillates tildels stor slingrinsmonn med OT, og forøvrig er det ikke noe gæli å snakke om luftfilter når Nøstbakken akkurat har vaska det :D

Jeg ville sagt, at alt som gir merkbar effekt på en sugemotor koster mer enn det smaker.. Chip til 5-7000 kroner er vel det du får "mest" ut av, men på en 1,8 ltr er det lite desverre.. Hvis du porter og planer, konfilter med varmeskjold og grenrør med effektanlegg samt kvassere kam og chipping, så er du oppe i en 20 000 ca og da får du vel litt mer, men fortsatt ikke mer enn at du flytter turtallssperra litt.. Utgjør vel kanskje 10-20 hk i teorien..

Jeg ville faktisk sagt at det beste du kan gjøre med bilen er å ta en innvendig motorrens, bytte olje og filter, samt luftfiler.. Hvis du er god på å skru og ikke trenger bil på en stund kan du også overhale motoren men det koster jo litt igjen..

Nei vær glad for den motoren du har, den er akkurat passe lat til å redde deg fra mange situasjoner som uerfaren sjåfør.. Så kjøper du deg heller større motor når du er 22 eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...