Nøstbakken Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Jeg skal ha Hartge replika felgene på min E36 da jeg alltid har likt disse, men hvis du vil skille deg litt mer ut så hadde jeg nok gått for LM felgene.. Kler E36 meget godt! Hartge felgen er sykt rå, men liker og lm felgene å. skal tenke nøye gjen om felgvalget denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 tenkt noe mer på felger? er spent på hva du velger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 tenkt noe mer på felger? er spent på hva du velger Tenker for fult, havner på hartag eller lm. Nå kommer vel skattepengen + neste lønning er "skattefri" for oss sjømenn, så da kommer det nok nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 tenkt noe mer på felger? er spent på hva du velger Tenker for fult, havner på hartag eller lm. Nå kommer vel skattepengen + neste lønning er "skattefri" for oss sjømenn, så da kommer det nok nye felger. hadde akkurat samme dilemmaet, og havnet på hartge siden det var så lang ventetid på lm felgne. og jeg angrer ikke:D skulle sendt felgene til pulverlakkering før jeg slengte på dekk men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Ja er kos med skattepengene *gni seg i hendene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ja er kos med skattepengene *gni seg i hendene* Jepp det er kos. hehe. Begyner å betale ut skattepengen den 24. så er ikkje så lenge til ! pluss 0 skatt på neste lønning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 da blir det orgninale hartge da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 da blir det orgninale hartge da ? Orginale blir det nok ikkje. det blir litt for dyrt. skal kjøpe leilighet i Stavanger , så må passe litt på pengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Hallo nøstbakken, såg bilen din på langevåg her for et par helger si, va vel kanje damå di som kjørte? såg meget bra ut den. men et par andre felgar hadde jort susen;) csl? nåkå me kant? oz futura,keskin kt1? BBS motorsport e jo og tøffe, masse flotte felgar rondt itte:) hadde csl på 328 caben min ifjor passte meget bra me litt lefser bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 tenkt noe mer på felger? er spent på hva du velger Tenker for fult, havner på hartag eller lm. Nå kommer vel skattepengen + neste lønning er "skattefri" for oss sjømenn, så da kommer det nok nye felger. hadde akkurat samme dilemmaet, og havnet på hartge siden det var så lang ventetid på lm felgne. og jeg angrer ikke:D skulle sendt felgene til pulverlakkering før jeg slengte på dekk men:P GS har lm rep på lager ser eg. vilken dim kjøpte du på hartge, vurderer denne dimen til min --> Alu.felg 9,5*18" ET46 Men passer det til 225/40/18 ? Noken som har peiling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 9,5" felg må du vel kansje ha litt meir en 225? eg hadde 255 eller 265 på min, e vel lika god plass på cupe som cab? Stein Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Bilde er lånt av Hellbound på forumet. med 225/40 fremme og 245/35 bak nå med goodyear eagle. Ingen valsing 18x8.5" Front + 40mm offset 18x9.5" Bak1 + 45mm offset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 ikke gå for hartge! annehver e36 har jo de snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hallo nøstbakken, såg bilen din på langevåg her for et par helger si, va vel kanje damå di som kjørte? såg meget bra ut den. men et par andre felgar hadde jort susen;) csl? nåkå me kant? oz futura,keskin kt1? BBS motorsport e jo og tøffe, masse flotte felgar rondt itte:)hadde csl på 328 caben min ifjor passte meget bra me litt lefser bak;) Jepp var nok fruen som hadde bilen da.. Nye felger kommer, det blir bbs lm rep eller Hartge felg.. Må vel fint klare 225 på 9" Felg, fint med litt strekk i dekka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 ja allt går om man prøve,hehe.. va og heiv på 235 på 9,5 for et par helger si, jekk fint me endel strekk da:) men e jo tøfft me feite lefser på e36;) men blir vel kansje litt sporing,kjipt da og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå