sector59 Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 dere vet vell ikke om de felgene tåler en trøkk? Har bestilt meg et sett jeg og, men avbestiller vis dårlig kvalitet?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 trur kvaliteten er bra. Er nok ikkje super kvalitet, men godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Kunne du velge 225/35-18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 men er ikke de m5 felgene dine solg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 men er ikke de m5 felgene dine solg? m5 felgene er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Kunne du velge 225/35-18? litt usiker på valga, kjøpte nemeligt løse felger. Brukte dekka som eg hadde på dem gamle felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Jaok da så. Hvor mye måtte du ut får felga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 5500 kr for felga, så kan du jo trekke fra det som eg eg solgte dei gamle felga for. Så egentlig betalte eg 3000 kr for nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Gratulerer med nye felger De kler bilen perfekt Vurderte å kjøpe meg et sett med de felgene selv og selge Motorsport felgene mine. Gav du bare 5500,- for felgpakke med dekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Gratulerer med nye felger De kler bilen perfekt Vurderte å kjøpe meg et sett med de felgene selv og selge Motorsport felgene mine. Gav du bare 5500,- for felgpakke med dekk?? Takk for det. Gav 5500 for felgene, ikkje felgpakke . Hadde dekk fra før. Kan anbefale dem, men må nok valse litt trur eg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Tok og maskinpolerte bilen i dag med Mg 80 og så ein runde med tech wax 2.0 Brukte kun maskin til påføringa av Mg80 , men syns det gav eit knall resultat Bagasjeromet Før Bagasjeromet etter mg80 Panser etter Mg80 Sida etter Mg80 Ett bilder etter tech wax 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Så meget bra ut det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Fy faen, bilen din så ut som en drøm med de felgene... Og det ser vist ut som jeg og må investere i roterende maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Fy faen, bilen din så ut som en drøm med de felgene... Og det ser vist ut som jeg og må investere i roterende maskin Takk for det. meget kjeke felger ja. gjorde susen med med maskinpolering, fikk vekk utrulig masse swirls (små riper). Så ein roterende maskin er ikkje så dumt, er første gang eg bruker maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Så meget bra ut det her Takk for det, og bede skal det bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå