Nøstbakken Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 ikea er et farlig sted ja, har fått riper og bulk på en dør der før en gang, og folk gidder ikke akkurat og si ifra heller :/kjedelig, bra du fikk fiksa det da tror ingen har har respekt for andres bil osv. Kjipt at ingen sier i fra , men må si meg veldig heldig denne gangen. Kostet meg vel 500 kr for ny lås. 250 kr for låsen og 250 i frakt for over natta pakke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Ein liten update: Tok turen ned i garasjen i deg og jobbet litt med bilen.. Fikk endelig byte dem m3 merka som kom med m-listene. Her er den nye låsen eg måtte bytte Shina litt opp i motorrommet og . Før Etter Litt av produkta som blei brukt som viser på bilda ! Måtte vaske litt rundt bagasjerommet og. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 I morgen er det dør karmene som skal tas. Kansje viss eg orker skal bilen få eit strøk med tech wax 2.0.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Da va dørkarmene tatt og. Her er produkta som eg brukte . -MG Superdegreas til å løse opp driten med -MG Tech wax2 til å polere med -MG Last tuche spray til å få fram mest mulig glans -MG Trim detailer til sorte detalier. Slik bli resultatet. Har desverre inngen før bilder, men det blir alvorligt mykje renere !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hvor har du kjøpt MG Superdegreas? Har noe dritt i døra som jeg ikke får fjernet. Har ikke prøvd med så mye enda, men viss Superdegreas funker bra, så vil jeg teste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Kjøpte av ein kar på honda forumet. Legger ved ein link : http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=30821 Meget hyggelige priser . kjøpte for 1500 kr av han tidligere og kommer til å bestile ein god del meir av han . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Fiin bil.. Mye skal du ha for di liste emblemene vis du skal selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Fiin bil.. Mye skal du ha for di liste emblemene vis du skal selge ? 250 kr ink frakt . Høyres det ut som ein fornuftig pris. er litt lim på baksiden av dem, etter som eg limte dem fast til listene, men eller er dem 100% hele og fine på framsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Ble jo bra resultat av shiningen det der. Greit å holde det rent inni dørkarmer og sånt, blir utrolig fort drittent der ellers merker jeg. Går jo også fort på coupe, siden man slipper å ta bakdørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Ble jo bra resultat av shiningen det der. Greit å holde det rent inni dørkarmer og sånt, blir utrolig fort drittent der ellers merker jeg. Går jo også fort på coupe, siden man slipper å ta bakdørene Glad eg har coupe tanken på å måtte tatt 2 dører til .. off. tar ein del tid å gjøre det ordentlig. Men nå som alt er gjort er eg fornøyd med resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 fine bil du har såg deg nerme coop obs bygg i går me bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 fine bil du har såg deg nerme coop obs bygg i går me bilen Det kan stemme, va på jakt etter litt isopropanol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 På begynta opgradering av understell med GSP deler : Gamel vs Ny Støtdemper lageret bak. Da har eg tatt bilen grundig utvendig . Bestemte meg for å fjerne 318is merket. Litt lim så måtte skrapes vekk og litt Mg Scratch x 2.o så blei det fint. Gikk over bilen med Meguiars clay . Meguiras scratch x 2.0 rundt om på bilen. Så Meguiars 80 med maskin. Til slutt Meguiars 21 synthetic sealant 2.0 la på to lag med den med 20 t mellomrom. Å ein gru med microfiber håndkler til å tørke av med. Var ein del vaske riper å slikt , men med eit møkka kamera og ein litt for mørk garasje , så var det ikkje så lett å få tatt før bilder, men tok litt bilder underveis og etter på Blei brukt ein del tape. Tok turen ut å knipsa litt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Meget pen bil må eg sei Hvor mye ga du for felgane ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 når kommer m3 speiler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå