Nøstbakken Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Ble meget bra med sideskjørt.. Funka dei Mykje finere en dei orginale kan du sei. Skal få prøve å skaffe litt bedre og meir bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Fin samling dette Men regner med du kjenner behovet etter noe mer hele tiden heheTo lag med #21 før et lag eller to med #26, og du har beskyttelse i laaang tid som ser veldig bra ut også #21 og #26? trenger tips altså På min har eg to lag med #21 og eit med #26 . Du kan få heile jobbe slik eg har gjort det : 1 : Meguiars ntx car wash 2 : Meguiars Clay på heile bilen 3 : Meguiars #80 ,med roterende maskin 4 : Meguiars # 21 x 2 5 : Meguiars # 26 6 : Meguiars Last Tuche Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Da var eg ferdig med begge side skjørta skal ha ta ein liten vask av bilen så skal eg få legge ut skikkelige bilder. Her er verktøyet eg brukte: Tec7 lim, 5 tvinger og 3 jekke stropper og noken handkler. Vinter felgene er komt på plass i kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 mange clips er det som skal feste sideskjørtet orginalt? må få på sideskjørter på bilen min, men vil gjerne kunne ta dem av for og gjøre reint under dem også, så det blir nok og feste med clips for min del, bilen så bra ut med skjørter! men vinterfelga var litt kjedelige da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 mange clips er det som skal feste sideskjørtet orginalt? må få på sideskjørter på bilen min, men vil gjerne kunne ta dem av for og gjøre reint under dem også, så det blir nok og feste med clips for min del, bilen så bra ut med skjørter! men vinterfelga var litt kjedelige da! Er ein del clips som skal festes , men kan ikkje svar på kor mange, pluss det er vel ein 5 skruer og sirka. Selv har eg rengjort under skjørta før eg monterte dei , og har lag ein fukt sperre slik at det i teorien ikkje skal komme så mykje vann og drit inn.. Vil helst ikkje bruke clips , for da må du bore hull i kanalen. Vinter felgene er grise kjedlige. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Her er litt ny og bedre bilde etter side skjørta er komt på. Men er jo desverre komt på vinter dekk Litt mørkt ute , så blei jo ikke så bra bilda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Noken som kan anbefale meg noken GODE xenon kit Må være av litt kvalitet som varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 www.vvme.com er de jeg bruker, og de ensete som har funket ordentlig til nå... billigst også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Gromme de hjula der da min står på slike den også nå siden den blir lagra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 www.vvme.com er de jeg bruker, og de ensete som har funket ordentlig til nå...billigst også Glimrende, takk skal du ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Gromme de hjula der da min står på slike den også nå siden den blir lagra ja ikkje sant.. Men er nå bedre en stålfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Gromme de hjula der da min står på slike den også nå siden den blir lagra ja ikkje sant.. Men er nå bedre en stålfelger.. hehe det er jeg enig med deg i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 har vurdert nye vinter felger, sviger far min har noken gjen etter bilen hans blei stjelt. men får vente å sjå litt.. brukt litt for mykje peng dei siste månane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 har vurdert nye vinter felger,sviger far min har noken gjen etter bilen hans blei stjelt. men får vente å sjå litt.. brukt litt for mykje peng dei siste månane. Er det de felgene svigerfar din har? Kledde vertfall bilen bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Sideskjørt hever virkelig designet på BMW! Men er disse org.? Kunne ikke se jekkfestene.. Bakfanger og speil neste eller? =) iaf bakfanger bør du få deg..speilene har jo nesten alle nå.. Prickbort er genial avfetting på vintern! Husk å bare bruke på nedre paneler, men det vet du vel.. Kan trygt anbefale xenonkit fra den siden der...de sender ut fra Kina og det går faktisk raskt med DHL! Har et kit her jeg ikke har fått tilpassa ennå, påtenkt fjernlysa! Men har hatt kit fra de tidligere uten problemer...er det 6000K du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå