Halvor89 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Observerte den utafor leiren jeg og, på fredag Jeg som vinka fra bussholdeplassen =) Så den i Stavanger sentrum igår og. Ser bra ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 den såg bra ut den vøgna der ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Observerte den utafor leiren jeg og, på fredag Jeg som vinka fra bussholdeplassen =)Så den i Stavanger sentrum igår og. Ser bra ut =) Aaa. Det var du ja, tenkte litt på om det kunne være det. Var ein tur i sentrum i går. Var vel ikkje du som tok opp vindusviskeren min, for når eg kom til bilen etter å ha vært på kino sto dei oppe !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Var nok ikke det Veit hvor mye jeg hater at folk plukker på bilen min selv så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Var nok ikke det Veit hvor mye jeg hater at folk plukker på bilen min selv så Ja er ganske irriterende , måtte ta 2 runder rundt bilen for å se om det var noko anna som var fikla med. Men det var det heldigvis ikkje ! Hvilket navn har du på uniformen din halvor ? Har sikkert pasert kvarandre noken ganger på leien uten å vite det. Er jo alltid kjekt med litt bil prat ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Kubberud Jeg observerte deg faktisk i vinduet på troppen din idag, men jeg rakk akkurat ikke å hilse Meeen, next time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 På tide med ein liten update . Sommeren er jo rett rundt hjørne så da må jo bilen poleres. Her er litt go produkta som eg har brukt : MG 105 lakkrens og så MG 80 polering MG 21 lakk forsegling MG 26 Legger og med litt random bilder under jobben Litt pusse filler Gjekk nesten ein heil rull med maskerings teip Her selvfølgeli klart å knekka ein gt splitter til !! ARG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jævli fint nøstbakken Liker bilen din godt! Alltid fin og blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Her selvfølgeli klart å knekka ein gt splitter til !! ARG Virker som det er forbruksvare det der Helt perfekt e36 i mine øyne (sølv blinklyspærer?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Her selvfølgeli klart å knekka ein gt splitter til !! ARG Virker som det er forbruksvare det der Helt perfekt e36 i mine øyne (sølv blinklyspærer?) Forbruksvarer Ja. Blir ein del gnikking på bilen. Skal se om eg ikkje kan skaffe meg sølv blinklys pære og takk for positive tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 hvorfor ikke ta min i samma slengen..? nydelig coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 hvorfor ikke ta min i samma slengen..? nydelig coupe Jo bare sett kursen ned til stavanger, men må ein liten uke opp. til haakonsvern i ei uke, men kan ta til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 hehe, hvorfor ei uke på haakonsvern? kom inn på transporten eg, driver å tar minibuss lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 hehe, hvorfor ei uke på haakonsvern? kom inn på transporten eg, driver å tar minibuss lappen Skal ditt å ta eit røkdykker kurs før eg blir sendt ut på sjøen. Søkte på transport i stavanger , men fikk det ikkje. Har jo ganske greie ordninger der, 1 uke på og 1 av. Eg har havna på kystvakten eg skal reise ut på KV Bergen den 15 Juni. Så blir denne uka som kommer med kurs så ein uke til fri og så ut på bøljan blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Nydelig bil nøstbakken, men jeg kan ikke huske å ha sett denne i stavanger? men keep on the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå