Nøstbakken Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Nydelig bil nøstbakken, men jeg kan ikke huske å ha sett denne i stavanger? men keep on the good work Heisann. Kjører ikkje så alvorlig mykje, bur nær sentrum. Så det meste er innen gå avstand så bilen står for det meste parkert i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Så utrolig bra ut:) Nesten så jeg tror du har redigert:p hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Nydelig bil nøstbakken, men jeg kan ikke huske å ha sett denne i stavanger? men keep on the good work Heisann. Kjører ikkje så alvorlig mykje, bur nær sentrum. Så det meste er innen gå avstand så bilen står for det meste parkert i garasjen. Må komme og showe of på hundvåg en dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Så utrolig bra ut:) Nesten så jeg tror du har redigert:p hehe=) Takk for det ! Er faktisk ikkje redigert, syns det blir litt feil. VELDIG få bilder eg har lagd ut er redigert. Skal ein liten tur over til hundvåg i løp av kvelden, kansje vi Treffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Nydelig bil du har! Akkurat slik en coupe skal se ut Ser du har simons eksos? Er du fornøyd med den? Lyden, utseende osv? Det er vel ikke rustfritt? Åssen er det å holde eksoshalene blanke og rene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Nydelig bil du har! Akkurat slik en coupe skal se ut Ser du har simons eksos? Er du fornøyd med den? Lyden, utseende osv? Det er vel ikke rustfritt? Åssen er det å holde eksoshalene blanke og rene? Takk for det. Lyden her heilt grei den, ikkje for mykje støy inni bilen men sportsligg lyd. Eksos halen er det berre å polere ein gang i blant med Autosol eller andre polerings middel for crom . Men syns det ruster litt fort, men billigt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Meget fin bil. Elsker den fargen, og den kommer virkelig til sin rett i ditt eie ser det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Meget fin bil. Elsker den fargen, og den kommer virkelig til sin rett i ditt eie ser det ut til! Takk skal du ha !! prøver så godt man kan å ta vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Tenkte eg skulle komme med ein liten skriftlige oppdatering. Har ikkje vært så mykje aktivitet på min side på forumet. Men nå nermer det seg jo "sommer" og vår pussen står for tur. Har 2 uker gjen på sjøen før eg skal heim . Ting som skal gjøres : -Nye Gt spliters (gamle knekt i vinter) . -Levere inn bilen til proff innvendig rens . -Full polering . -Nytt eksos anlegg, fordi de gamle simons eksosen rusta hul i etter 2 år. Men fekk nytt på reklamasjon. Så kommer nok bilen ut til salg, etter som eg er på utkikk etter ny bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Da her eg kjøpt ny bil Så nå kommer nok e36 ut for salg. Men det blir ca 4 uker til den kommer ut for salg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 hva har du kjøpt deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 hva har du kjøpt deg nå da? Denne : viewtopic.php?f=6&t=188174 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Til Salgs !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Lykke til med salget, denne skulle vel gå lett så fin som den ser ut.! Virker som du har dullet godt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Lykke til med salget, denne skulle vel gå lett så fin som den ser ut.!Virker som du har dullet godt med den. Håper på den skal gå lett. Står vekk parkert nå , kom heim fra ein månde på jobb i dag så skal hente bilen ut igjen på fredag og dulle litt meir med den. Skal komme med en salgs annonse på finn og har inne . Eller må folk berre melde sin interesse i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå