Laudrup Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Den gikk ikke på alle, mulig det bare er rotoren/fordeleren.Jeg har 260 kasse til den, og ledningsnett med chipa motronic. hmm.. Hvis den ikke går på alle selyndra så er det uinterisangt. Da jeg har en lik motor liggenes.. Men kunne kommet til deg å sett på den ?? bare å komme det, når? send pm.
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Den gikk ikke på alle, mulig det bare er rotoren/fordeleren.Jeg har 260 kasse til den, og ledningsnett med chipa motronic. hmm.. Hvis den ikke går på alle selyndra så er det uinterisangt. Da jeg har en lik motor liggenes.. Men kunne kommet til deg å sett på den ?? bare å komme det, når? send pm. Naah.. Har du ett karrosseri å prøve den i da ?
Laudrup Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Den gikk ikke på alle, mulig det bare er rotoren/fordeleren.Jeg har 260 kasse til den, og ledningsnett med chipa motronic. hmm.. Hvis den ikke går på alle selyndra så er det uinterisangt. Da jeg har en lik motor liggenes.. Men kunne kommet til deg å sett på den ?? bare å komme det, når? send pm. Naah.. Har du ett karrosseri å prøve den i da ? Nei, men altså, jeg skal ikke ha mye for motoren uansett.
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Den gikk ikke på alle, mulig det bare er rotoren/fordeleren.Jeg har 260 kasse til den, og ledningsnett med chipa motronic. hmm.. Hvis den ikke går på alle selyndra så er det uinterisangt. Da jeg har en lik motor liggenes.. Men kunne kommet til deg å sett på den ?? bare å komme det, når? send pm. Naah.. Har du ett karrosseri å prøve den i da ? Nei, men altså, jeg skal ikke ha mye for motoren uansett. Mye snakker vi om ? Hva tror du er galt med motoren ?
Laudrup Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 1000 kanskje, tror det bare er fordeleren, men vet jo aldri 100% for den var sånn når jeg fikk den.
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 1000 kanskje, tror det bare er fordeleren, men vet jo aldri 100% for den var sånn når jeg fikk den. hehe ok.. Får ta å se på det
Laudrup Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 1000 kanskje, tror det bare er fordeleren, men vet jo aldri 100% for den var sånn når jeg fikk den. hehe ok.. Får ta å se på det Den er grei.
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 1000 kanskje, tror det bare er fordeleren, men vet jo aldri 100% for den var sånn når jeg fikk den. hehe ok.. Får ta å se på det Den er grei. men det er bare å komme med bud.. Har muligens en kjøper på 8000 nå.. Men tror ikke jeg selger den for det da typen min ga 10 for den og er ikke brukt etter det heller
Laudrup Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Ja vi får se, er kun int. hvis du tar min i bytte tror jeg. Må prioritere litt nå...
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Ja vi får se, er kun int. hvis du tar min i bytte tror jeg.Må prioritere litt nå... Ja.. Trenger noen 325 motorer.. Så er interisangdt det
Laudrup Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Ja vi får se, er kun int. hvis du tar min i bytte tror jeg.Må prioritere litt nå... Ja.. Trenger noen 325 motorer.. Så er interisangdt det Hehe, fort gjort å skjere eller ta noen rådelagere
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Ja vi får se, er kun int. hvis du tar min i bytte tror jeg.Må prioritere litt nå... Ja.. Trenger noen 325 motorer.. Så er interisangdt det Hehe, fort gjort å skjere eller ta noen rådelagere neh... Spørs hvordan man "behandler" motorene det I mitt tilfelle så trenger jeg flere 325 motorer til flere karrosseri hehe
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Ingen som trenger ny motor ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå