Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Nå begynner vi å snakke, Joar! Det er slike detaljer vi venter på... ;)

Men er virkelig K-sportbremser en oppgradering kontra de originale E92 M3-bremsene?

Man skal nok ikke undervudere K sport bremsene ,disse med riktige klosser er meget bra bremser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å snakke, Joar! Det er slike detaljer vi venter på... ;)

Men er virkelig K-sportbremser en oppgradering kontra de originale E92 M3-bremsene?

Man skal nok ikke undervudere K sport bremsene ,disse med riktige klosser er meget bra bremser :wink:

Ja du har vel grunnlag får det du sier hær vil j tru , på M3 RR din..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å snakke, Joar! Det er slike detaljer vi venter på... ;)

Men er virkelig K-sportbremser en oppgradering kontra de originale E92 M3-bremsene?

Man skal nok ikke undervudere K sport bremsene ,disse med riktige klosser er meget bra bremser :wink:

Så k-sport klossene er med andre ord noe dritt? :)

Ellers sinnsykt tøffe planer for den!! Gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så k-sport klossene er med andre ord noe dritt? :)

Hvordan fikk du det utav det jeg skrev? :shock:

De originale M3-bremsene er nok dyre, så det er jo ikke akkurat noe billig drit vi sammenligner med her. K-sport bremsene er vel en del billigere, så det var derfor jeg lurte på om det faktisk var en oppgradering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så k-sport klossene er med andre ord noe dritt? :)

Hvordan fikk du det utav det jeg skrev? :shock:

De originale M3-bremsene er nok dyre, så det er jo ikke akkurat noe billig drit vi sammenligner med her. K-sport bremsene er vel en del billigere, så det var derfor jeg lurte på om det faktisk var en oppgradering.

Var ikke ut av det du skrev jeg fikk den tanken.. Hvet m3 bremsene er dyre og k-sport billig i forhold til mye annet på markedet...

Men har hørt de fungerer veldig bra..

Men fikk det ut av de ruud skrev, han skrev at k-sport bremsene var bra bremser hvis du hadde skikkelig klosser.. Så var da jeg lurte på om k-sport klossene bare var å få byttet med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å snakke, Joar! Det er slike detaljer vi venter på... ;)

Men er virkelig K-sportbremser en oppgradering kontra de originale E92 M3-bremsene?

Man skal nok ikke undervudere K sport bremsene ,disse med riktige klosser er meget bra bremser :wink:

Så k-sport klossene er med andre ord noe dritt? :)

Ellers sinnsykt tøffe planer for den!! Gleder meg...

Det finnest forskjelige typer klosser til K-sportbremsene som for.eks : gateklosser-raceklosser osv.....så derfor viktig å bruke rette klosser til den rette oppgaven for å få maks ut av bremsene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med brembo bremser?

-K-sport Porsche GT3 carbon kopi stoler

-K-sport hydraulisk håndbrekk

-K-sport bremser (original E92 M3 bremser kommer for salg)

-K-sport Fuelcell

-Spax Understell

-har dette noe med at gs fører mye av disse produktene og at dere kansje har fått en grei avtale med produsent som ser det som en god ide å bli frontet i sammen med en bmw e92 m3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-har dette noe med at gs fører mye av disse produktene og at dere kansje har fått en grei avtale med produsent som ser det som en god ide å bli frontet i sammen med en bmw e92 m3.

Selvfølgelig bruker de produkter de selv fører på en demobil. Alt annet ville vært meningsløst. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-har dette noe med at gs fører mye av disse produktene og at dere kansje har fått en grei avtale med produsent som ser det som en god ide å bli frontet i sammen med en bmw e92 m3.

Selvfølgelig bruker de produkter de selv fører på en demobil. Alt annet ville vært meningsløst. :roll:

hehe, ja de må bruke det de selv forhandler og selger.. De vil jo gjerne vise at disse produktene fungerer og ossen det ser ut. Det som er poenget med en demobil,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-har dette noe med at gs fører mye av disse produktene og at dere kansje har fått en grei avtale med produsent som ser det som en god ide å bli frontet i sammen med en bmw e92 m3.

Selvfølgelig bruker de produkter de selv fører på en demobil. Alt annet ville vært meningsløst. :roll:

hehe, ja de må bruke det de selv forhandler og selger.. De vil jo gjerne vise at disse produktene fungerer og ossen det ser ut. Det som er poenget med en demobil,

trodde dette skulle være en rå prosjektbil... :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...