Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Men en ting er sikkert den vil høres :D

Pass på så dere ikke driter dere ut mtp DB nivå. Jeg har to lyddempere på mitt customlagde Ferrita anlegg på M5'en. Det måler 98 DB konsekvent. Både Rudskogen og Vålerbanen er nådeløse på sine DB målinger - 100DB på hverdager og 90DB på søndager.

Lykke til !

Sidepipes er harry !

8)8)8)

Det er ikke dB måling på Gatebil :wink: Så da kan vi BRÅKE :) Men vi forsøker å lage en variant av eksosen så det er mulig å dempe den ved behov..

Sidepipe er hairy mener du vel :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dB måling på Gatebil :wink: Så da kan vi BRÅKE :) Men vi forsøker å lage en variant av eksosen så det er mulig å dempe den ved behov..

ehh... Jo, det er DB måling på Gatebil, og de er særdeles strenge på det! Dette er noe som Rudskogens egne folk kontrollerer. Jeg har jobbet i Gatebils filmteam de senere årene, og hatt mye tilhold i "tårnet" der støymålingene foregår. Har du over 100 DB blir du flagget rett av, uansett hvem arrangøren er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dB måling på Gatebil :wink: Så da kan vi BRÅKE :) Men vi forsøker å lage en variant av eksosen så det er mulig å dempe den ved behov..

ehh... Jo, det er DB måling på Gatebil, og de er særdeles strenge på det! Dette er noe som Rudskogens egne folk kontrollerer. Jeg har jobbet i Gatebils filmteam de senere årene, og hatt mye tilhold i "tårnet" der støymålingene foregår. Har du over 100 DB blir du flagget rett av, uansett hvem arrangøren er!!

Ok, vi vil jo ikke ha deg på nakken :gunfire::wink: Men har fått litt ulik info anng støynivået, men vi sjekker det opp.Bra det kom opp nå når eksosen bygges, så får vi justere oss inn så godt vi kan :)

Et par bilder til som viser bakhjulsopphenget med Bilstein PSS10 på plass:

9j7ngh1dqzfd0s5bzlgy.jpg

n0otzi9r1ynmn8p9lndg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen blir med med BMWCCN da? skal den dit?

Håper vi kan stille på noe der også... må bare få dempet den litt :wink:

skjønner, men hvordan er det og få bil uten skilter på BMWCCN? mener jeg har hørt at det skal bli slutt. men hadde vert moro om dere fikk kjørt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen blir med med BMWCCN da? skal den dit?

Håper vi kan stille på noe der også... må bare få dempet den litt :wink:

skjønner, men hvordan er det og få bil uten skilter på BMWCCN? mener jeg har hørt at det skal bli slutt. men hadde vert moro om dere fikk kjørt der :)

Har vært snakk om det ja, men jeg skal sjekke opp det med 100% sikkerhet. Har i alle fall tidligere vært mulig å søke om dispensasjon mot at bil er forskiftsmessig teknisk tilstand. Da blir jo det en tolkning på denne bilen, men f.eks FMS kjører jo med E30´n sin der og den har vel ikke skilter så vidt jeg kan huske og den er jo ikke "helt" standard :wink:

Denne GS M3´n bør jo være attraktiv for BMWCCN også å ha med på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ja da har jeg hørt riktig også med at man kunne søke. ja denne vil jo trekke litt folk. jeg gleder meg i vertfall til og se denne på bane. den blå e30 M3en du mener? den kjørte jo uten skilt på våler når det var BMWCCN der sist :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen blir med med BMWCCN da? skal den dit?

Håper vi kan stille på noe der også... må bare få dempet den litt :wink:

skjønner, men hvordan er det og få bil uten skilter på BMWCCN? mener jeg har hørt at det skal bli slutt. men hadde vert moro om dere fikk kjørt der :)

Du kan søke BMWCCN i forkant om å få kjøre med prøveskilt, å hvis tilatelse blir gitt, så er det kun FORHANDLERSKILT I METALL som godtas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyd grensen på banenen som nevnt her i tråden og at den ikke kommer på bane uten skilter?

Har du ikke noe bedre å komme med enn slikt ubegrunnet oppgulp, så kan du jo heller la være.

På gatebil er det ikke begrensninger siden de betaler for å få bruke av de (få) tildelte løpsdagene banene har hvert år, og lyden kan det jo uansett gjøres noe med relativt enkelt.

Og hva er det de skal ha papirer på? Bilen kan neppe lisensieres, men det har jo ikke noen betydning for denne typen kjøring. Extreme-serien kan den helt sikkert delta i, og de fleste banekjøringstreff tillater prøveskilt, ihvertfall i metall. Det har sikkert GS allerede, eller så klarer de nok å få seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...