opt Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hvor har dere gjemt kattene og lyd demperene? Jøss, de har vi glemt Et godt alternativ til stereoanlegg
andrem3 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Først må jeg si.Gromt proskjekt!!! Men hvor er det muliig å få kjøpt disse festa?
Morgan GS Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Først må jeg si.Gromt proskjekt!!! Men hvor er det muliig å få kjøpt disse festa? Vi selger stagene fra AC men de koster rundt 2700.- for et sett . Men skal få noen tilsvarende fra en anne levrandør , så jeg kan jo best inn noen ekstra rundt 250-300 pr sett tenker jeg
leif harald Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Mulig å kjøpe bremserør av dere på gs til hydraulisk håndbrekk?
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Fangeren kommer til å bli en klasse for seg selv
Citrus Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Vi selger stagene fra AC men de koster rundt 2700.- for et sett . Men skal få noen tilsvarende fra en anne levrandør , så jeg kan jo best inn noen ekstra rundt 250-300 pr sett tenker jeg 2700, hva er de laget av tør jeg spørre..? Blir bra dette prosjektet btw
Morgan GS Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Vi selger stagene fra AC men de koster rundt 2700.- for et sett . Men skal få noen tilsvarende fra en anne levrandør , så jeg kan jo best inn noen ekstra rundt 250-300 pr sett tenker jeg 2700, hva er de laget av tør jeg spørre..? Blir bra dette prosjektet btw Spør AC må vel være noe hvit gull eller noe sånt....
JE Motorsport Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Enda noen flere bilder Byttet til K-sport shorts shift med justerbar høyde og slag, det gjorde seg veldig. AC Schnitzer bakrutespoiler monteres Begge BMW Performance stolene på plass Frontfanger montert på bilen igjen
Ca///e Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Et bilde fra siden når bilen står på bakken med de nye felgene er ønskelig!
JE Motorsport Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Et bilde fra siden når bilen står på bakken med de nye felgene er ønskelig! Kanalskjørtene er her bare prøvemontert og skal selvfølgelig lakkeres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå