Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Ble utrolig gjennomført dette her med carbon/lakk. Virkelig pent og gjennomtenkt.

Liker vanligvis ikke utstrakt bruk av ulakkert carbon, som hele karroserideler, men dette her blir jo virkelig bra!

De setene er jo bare knallrå...

Men eksosen ser jeg ikke helt poenget med. I min verden er det tøffere med fire ut bak, enn en tom fiskebolleboks ut av kanalen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig gjennomført dette her med carbon/lakk. Virkelig pent og gjennomtenkt.

Liker vanligvis ikke utstrakt bruk av ulakkert carbon, som hele karroserideler, men dette her blir jo virkelig bra!

De setene er jo bare knallrå...

Men eksosen ser jeg ikke helt poenget med. I min verden er det tøffere med fire ut bak, enn en tom fiskebolleboks ut av kanalen... :wink:

Ser meg ut som en fiskbolleboks du :wink::wink:

du for komme å lukte på`n når vi starter`n , men hold på tupeen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig gjennomført dette her med carbon/lakk. Virkelig pent og gjennomtenkt.

Liker vanligvis ikke utstrakt bruk av ulakkert carbon, som hele karroserideler, men dette her blir jo virkelig bra!

De setene er jo bare knallrå...

Men eksosen ser jeg ikke helt poenget med. I min verden er det tøffere med fire ut bak, enn en tom fiskebolleboks ut av kanalen... :wink:

Ser meg ut som en fiskbolleboks du :wink::wink:

du for komme å lukte på`n når vi starter`n , men hold på tupeen :lol:

Hehe, hvor skal dere egentlig få lov til å kjøre med den?

Tenker på støynivå fra eksos? :shock: Eller har dere laget oppsett med lyddempere også, under der bensintanken var?

Sånn som eksosen er nå kommer dere til å sprenge db måleren!:)

Sinnsykt tøff løsning med lakk av panser (deksel på fanger) og koffert lokk. Litt artig at dere har gjort en slik løsning på koffertlokket. Jeg har gjort nesten akkurat samme på CSL`n!:)

Syns idè`n om å bruke KingB som skiboks høres ganske riktig ut! Hehe.

Lykke til videre, vi følger spent med fra Skiens traktene!

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...