GiljeN Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 fyfaen...blitt bra den bilen kan jeg spørre om K-sport stolene er Fia ? Det sitter BMW performance stoler fra Recaro i bilen nå. Hvis det var beltene du mener så er dy fia godkj. Det var snakk om karbon stoler fra K-sport i starten , men kunne bli litt i minste laget for en del av oss på GS Gratis lunsj er klar over det men tenker på om stolene er Fia altså de fra K-sport giljeN
JE Motorsport Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 fyfaen...blitt bra den bilen kan jeg spørre om K-sport stolene er Fia ? Det sitter BMW performance stoler fra Recaro i bilen nå. Hvis det var beltene du mener så er dy fia godkj. Det var snakk om karbon stoler fra K-sport i starten , men kunne bli litt i minste laget for en del av oss på GS Gratis lunsj er klar over det men tenker på om stolene er Fia altså de fra K-sport giljeN K-sport stolene er ikke FIA- godkjente. Men det er jo kun et krav dersom du skal løpsgodkjenne bilen din FIA godkjenninger er også kun gyldige i 5 år, så dersom du har utstyr som er eldre enn det er dette ikke lenger godkjent!
Morgan GS Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Ja du kan faktisk bli gal av maskering hviser det seg moro å se profesjonelle som virkelig kan det, lage et slikt rått bygg blir det noe at dere skal ned til sørlandet med denne i nær fremtid? Hmm jeg skal prøve å holde tunga rett i munn neste gang Ang sørlandet så er det ikke noe på tapetet enda
Kentan-racing.com Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Hehe synes allti Morgan har et slikt merkeli utrykk jeg.. Skjønt kan det være mine rare dele bestillinger Morgan?
Morgan GS Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 ja mye bra kommentarer her ja..... Noen som har hvert på automessa idag og sett på bilen da ?
KingB Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Noen som har hvert på automessa idag og sett på bilen da ? Jepp!! Var nedom på Tirsdag formiddag og gjorde poleringsjobben på den! Så meget bra ut! Fet bil! Trodde det skulle bli lett match og polere opp denne, men den bar faktisk preg av å ha hatt noen kilometer på veien. Men selvsagt - etter noen timer med KingB bak poleringsmaskinen så ble den rimelig mye mer renere og blankere! Tips til forbedringer: - Smalere bakdekk - Forbedre carbondelen i fangeren foran - Skaffe orginalsota baklykter
thagen2 Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 hmm du får bare polere råe biler du. står bare og polerer gamle mondeoer jeg da he he.
JE Motorsport Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Tips til forbedringer: - Smalere bakdekk - Forbedre carbondelen i fangeren foran - Skaffe orginalsota baklykter Pirkette eller Bakdekkene kunne nok vært litt smalere på disse felgene Carbondelen foran er jo tross alt egentlig til en E90 uten M-pakke, så den er i grunn dømt til å ikke passe 100%.Da den er smalere og lavere, så synes gutta har fått til det så godt det lar seg gjøre. Bilen går sikkert på en smell i løpet av sommeren, så da kan det jo ende med justeringer både foran og bak
Eivind_MH Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 står sikkert en plass, men... hvor mye effekt regner dere med å få ut av motoren?
JE Motorsport Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 legg ut bilder av standen da Her er GS Bildeler standen på Automessa på Lillestrøm:
JE Motorsport Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 står sikkert en plass, men...hvor mye effekt regner dere med å få ut av motoren? Bilen er bremset til 658Hk/580Nm motoreffekt, eller om du vil 560Hk/500Nm på bakhjula Dette med kun 7psi ladetrykk pga kjører med original innmat i motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå