lorve Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 har dere tenkt og stille på Bmccn årsmøte på Vålerbanen? Hadde vært fett og fått sett denne i real life
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 - Smalere bakdekk svar: Ja det noe dritt , nå prøvde vi helt opp i 305 bakhjul men føles ut som det mangler en mellomaksling eller noe sånt .... 305 dekka er til får å brenne opp ... de varer litt lengre en 275 he he Må litt å jobbe med til en ny film snutt ...
Jokkis Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Dette prosjektet må vel vekke oppmerksomhet i andre land. Som tyskland og usa... Heftige greier må eg si....
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Dette prosjektet må vel vekke oppmerksomhet i andre land. Som tyskland og usa... Heftige greier må eg si.... Det har det allered gjort
JE Motorsport Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Ja er nok blitt lagt merke til langt utenfor landets grenser også. Finnes flere tråder om bilen på ulike utenlanske forumer også Løfter teaseren med kompressor: Og oppstart uten kompressor, men med RÅ lyd, og "nesten" klar bil: Så slipper dere og lete igjennom alt dersom dere ikke ønsker det
Stramvaier Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Er automessa kunn for firmar eller er den åpen for privatpersoner også?
andy_P Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 det er bare og dra som priv person var der i sta du må bare fylle ut noen sånne greier på en pc det er bare og finne på noe
|Ole| Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Hei, min sjef her på Førde Hotell hadde sett på bilen Han skrytte nokke veldi av arbeidet
janmyh Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Dere finner for øyeblikket GS M3'en på Automesse 2009 Lillestrøm, kom å besøk oss på stand C02.20. Bilder av M3 og messe, følg denne linken: http://www.teamskarland.net/
Morgan GS Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 TA DERE EN TUR INNOM GATEBILMESSA I HELGA JEG OG JE-MOTORSPORT KOMMER TIL Å VÆRE DER MED M3`N OG STARTE DEN!!!!!!!!!!!!! BROOM BROOM (MULIG KJØRE DEN I BREMSEBENK?) VI HAR OGSÅ MED DEN NYE FELGKATALOGEN FOR DE SOM IKKE HAR SIKRET SEG DEN ENDA
JE Motorsport Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 JEG OG JE-MOTORSPORT KOMMER TIL Å VÆRE DER MED M3`N OG STARTE DEN!!!!!!!!!!!!!BROOM BROOM Ja bare ta turen innom for en titt Vi er der fredag,lørdag og søndag!
Spiritus Sancti Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Syntes GS merket på taket så bra ut jeg! Blir lissom litt The dukes of hazzard - General Lee look.. Hehe
JE Motorsport Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Noen som fikk sett på bilen på Gatebilmessa i helgen? Hva synes dere?
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Noen som fikk sett på bilen på Gatebilmessa i helgen? Hva synes dere? Jeg sikler fortsatt..
Kentan-racing.com Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Rått Joar.. Og så tok du og Morgan dere godt ut på utstilling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå