JE Motorsport Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 okey... har bare fått beskjed om at nordens råeste bmw kommer til krsand på lørdag... hehe... Da er det nok den nest råeste som kommer da Effektmessig er det mange som slår dere, så det spørs jo hva som menes med råeste... Ja det er sant, men da burde de kanskje skrevet nordens mest effektfulle BMW kommer eller nordens raskeste BMW kommer..... er jo mange som har mye mer power, men som ikke ser spesielt råe ut.... men Mysild kommer vel med svaret i dag
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 hehe... var der ikke selv, men noen som jeg kjenner var der, og de så ingen BMW som skilte seg veldig ut så ikek vet jeg... hehe... komemr vel bilder på fvn.no i morra eller senere til uka ^^
JE Motorsport Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Egentlig ikke, men det er jo AC Schnitzer sin Tension M6
m3rnie Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Har hørt at M3'n kommer til å dukke opp i Ålesund til helgen, dit skal jeg, og jeg gleder meg noe sykt!
///Mysild Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 fant noen ut hva nordens råeste bmw var? hehe... han skulle jo på treff her nede... men agder gatebil (som forøvrig finner på mye rart) sa at det var kommet sykdom i familien... jeg vil nok tippe at det var "sykdom" i "familien" til han som "har" nordens råeste bmw... altså, jeg tror alt bare var piss for å prøve å trekke folk
JE Motorsport Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Et bilda av vogna med SJEFS-ratter´n Stian Sørlie PS:bilde tatt av Camilla Smistad Tofterå
JE Motorsport Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Et par nye bilder: PS:bilen kan sees og høres på GS Bildeler i Trondheim på lørdag 9.mai Nye panserlåser
Morgan GS Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Ja da er M3 tilbake etter en liten Trondheim`s tur på treff hos GS avdelingen der oppe. Må sette alle kluter til nå så vi rekker alt som gjenstår
Gunnar Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Er det ikke på tide med www.bimmers.no-dekal på gliset?
JE Motorsport Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Er det ikke på tide med www.bimmers.no-dekal på gliset? Du har vel adressen til GS Bildeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå