S.Hafsmo Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 var det ikke noe kuler biler der a? noe gromme gamle volvoer f.eks?type bruningen sin, shs performance osv? litt feil forum/tråd for å begynne å mase etter "gromme volvoer"?
JE Motorsport Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Her et lite videoklipp av GS M3´n fra Youtube:
oddis Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Skikkelig frisk lyd fra bilen på Våler. Ekstremt høyfrekvent lyd, som jeg omtrent måtte putte henda i ørene på første rundene Moro å se at Sørli kan kjøre sidelengs også, han hadde en ganske spesiell sladdestil syns jeg, men røyken velta! Ganske utrolig at kompressorkitet fungerer såpass bra. Blir alltid redd da jeg ser høykomprimerte motorer med presse smelle på turtallsperra i 30 sek, men det ser ut som det funker jævlig bra. 0,4 bar dere kjører på? Lagt på noe tykkere toppakninger?
Gjest Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Jeg og er meget imponert over att motoren holder. men det er jo bmw=)
JE Motorsport Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 0,4 bar dere kjører på? Lagt på noe tykkere toppakninger? Vi lader 7psi på helt original motor, til og med originale bensinpumper og styreenhet;-) Noe som gir 658 motor Hk og 560 hjul Hk ESS mente at med full smidd innmat, tøffere lading + litt andre justeringer så skulle 1000Hk være innen rekkevidde om ønskelig
JE Motorsport Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Film fra kjøring på GATEBIL på Våler 10-12.7 med GS M3´n
Halvor89 Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Bilen dukker opp ved flere anledninger i filmen som ligger på sia her : http://www.driftmonkeyshop.com/
Morgan GS Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Driver med litt forberedelser til Gatebil september . lager ny eksos siden Stian BLÅSTE ut alt av innmat på Våler. Ble mye lyd gjennom helga . hadde laget 80mm massive Alu innsatser i enderørene som vi hullbørret, disse smeltet av varmen fra eksosen. Så det som kommer på nå må vel holde , og trur vi skal greie støykravene til BMW treffet på våler i september også . Hadde tenkt å stoppe der på søndag på tur hjem fra gatebil, men det spørs om vi får slenge med rompe der . Bra med timatack men jeg trur nok publikum liker å se litt show kjøring også . Hint hint Skal ta noen eksos bilder etterhvert.
JE Motorsport Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Kom nye banedekk i dag til GATEBIL treffet 12.9 på Rudskogen + BMWCCN på søndag 13.9 på Våler dersom det går i boks. Denne gangen ble det Hoosier som skal gi ultragrep
Morgan GS Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 da kommer det noen bilder -vi har byttet bremser fra 380mm til 356 slik at vi kan kjøre med 18" sliks, kun sykkelhjul å få som framdekk i 19" sliks desverre. så nå blir det 9*18" framfelger med godt feste. - Spoiler skal på til Timeatack`n -30NM stivere fjærer framme fra Bilstein. -eksosen er bygd om slik at vi klarer støyen til BMW ccn på Våler - inn med Ny clutch for sikkerhets skyld.
Morgan GS Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 18" felg på 380mm K-sport Fare for at dette ville bli vel varmt he he Sjekk... to lammeller in en clutch Et par kilo her og der .....
Trond.S Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Snasen bil. Håper dere får lov til å kjøre bmwccn på søndag. Men spar dere for den vingen der da!? Hilsen Trond
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 nei off, ikke en slik vinge da... må ha en med mer mellomrom mellom stagene... kommer til å bli rart på den bilen... kan forstå dere trenger marktrykk, men finnes da finere vinger enn den!
Morgan GS Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 nei off, ikke en slik vinge da... må ha en med mer mellomrom mellom stagene... kommer til å bli rart på den bilen... kan forstå dere trenger marktrykk, men finnes da finere vinger enn den! Ser den ,men skal kun stå der på Timattack og ikke ellers. du vil kun se den ca 10 min på bilen Så vi får se
isanfa Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Hah, aldri sett noen bruke "meieri" kobling på eksosen. Den var ny for meg. Funker sikkert gull det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå