Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

RÅTT prosjekt.. må se om jeg finner en sånn "abbonere på tråd" knapp her

twin kompressor gir ingen mening da.. blir bare er treigere motor siden den må dra 2 presser rundt :S

Skrevet
twin kompressor gir ingen mening da.. blir bare er treigere motor siden den må dra 2 presser rundt :S

Nå bruker vel Koenigsegg twin kompressor, men om den har vært raskere med en kompressor skal jeg ikke uttale meg om ;)

fra Koenigsegg.com:

the 4.7 litre twin-supercharged Koenigsegg engine delivers 806 Bhp, but this figure rises to an astonishing 1018 Bhp when the car is run on E85 Biofuel.

Skrevet
Har da faktisk sett noen amcars som kjører twin kompressor.Om det gir noe særlig effekt vet jeg ikke men.

jeg har sett det selv ett par ganger... men trudde det var mer for show etter det jeg har forstått..

men hvis koenigsegg bruker det så er det vel ikke bare show

sema03twinhemi.jpg

cae_0712_49_z+trifecta+twin_supercharged_chevy_truck.jpg

Skrevet
Når er planlagt ferdigstillelse på denne bilen da?

Den skal være klar til neste sesong, er litt ting som tar tid når dette ikke er gjort/laget tidligere :wink: Så kommer nok til å gå litt i rykk og napp.

Første mulighet for å se bilen "live" håper vi blir på en messe kort tid inn på nyåret :P

Skrevet
Ess har vel ikke noe kompressor kit til denne bilen, så de må vel produsere noen da eller?

Sikkert samarbeidsprosjekt.. ;)

Men jeg håper mest av alt at bilen vil bli BRUKT! Ikke bare nok en pit-queen!

Skrevet

Eg har ingen peiling, men ville da tru att bilen hadde blitt veldi eksplosiv med 2 kompressorer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...