Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen har faktisk st.støy på 93db . Men den er ikke lett å temme på turtall desverre , prøvd mnge potter etc . Kat er på og to store mgnflov potter . Men alikevel blåser den slik , jeg trur nok at sidepipen må stå pga costom feulcell etc. Og så syntes jeg det gjør seg litt at det er racing preg på den. Men det skal prøves åse om vi kan få ny lyd til september treffet.;-) men v8 lyd er ikke lett å få pga motorkonstruktion ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har faktisk st.støy på 93db . Men den er ikke lett å temme på turtall desverre , prøvd mnge potter etc . Kat er på og to store mgnflov potter . Men alikevel blåser den slik , jeg trur nok at sidepipen må stå pga costom feulcell etc. Og så syntes jeg det gjør seg litt at det er racing preg på den. Men det skal prøves åse om vi kan få ny lyd til september treffet.;-) men v8 lyd er ikke lett å få pga motorkonstruktion ...

Ser fram til å høyre kva dykk får til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hva har skjedd med M3´n? Bilder?? Har helt gått glipp av detta =/

Var inne i dekkveggen en tur etter slakter`n var en av gutta i GS som ratta og ikke Stian ..hehe

så det ble ny fanger ,panser , skjerm og litt bakskjerm retting , men den ser like fin ut nå ,blir lakk på den i løpet av uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med M3´n? Bilder?? Har helt gått glipp av detta =/

Var inne i dekkveggen en tur etter slakter`n var en av gutta i GS som ratta og ikke Stian ..hehe

så det ble ny fanger ,panser , skjerm og litt bakskjerm retting , men den ser like fin ut nå ,blir lakk på den i løpet av uke.

Hehe, fort gjort :P Noen som har bilder av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva vi skal gjøre for å få stor forandring på anlegget , har faktiskt bygd det om 4 ganger men kombinasjonen av turall og presse gjør det vanskelig å fo bokt med blåse lyden .

Skal sette inn noen flaps i enderøra , hvis dere skjønner hva jeg mener med tegningen , slike små ting kan faktisk gjøre en forskjell men , å reise på gatebil å holde for øra da ...hmmm nei nei ...hehe :D

Men nå er det nok delte meninger om lyden også da er som regel 50-100 stk som kommer hver helg vi er der og sier : for en lyd da helt sinsykt osv ..

Men skal prøve , på noe nye enkle grep , ser tiden er knapp allerede til gatebil .

p192nav86iwojvb75cmm.jpg

y2rqpmx0pez2v9czbpox.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst lyden er heftig jeg og.. men når du står i depoet 5 meter unna og den drar forbi med 8000rpm så kviner det i øra så det holder og om du vil ha hørsel noen år til så må det eit par fingrer inn i ørene hehe :)

Kan jo være det enkle inngrepet der hjelper litt ja, men tror uansett den lyden høyt oppe på registeret ikke er god å dempe da det er så mye luft som flyttes og det er det som skaper den høyfrekvente lyden.

Men kepp the smoke comming og ligg på sperra det liker vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...