Simen! Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Solgte i høst min e36 sedan 92 mod som var ombygd fra 320-325, fikk igjen 65lapper for den...så syns denne verdtfal verd det Hold på den et par måneder til så får du nok det du vil ha for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 ja vis eg får 65000 so selger eg dn. so eg venter og ser ka so skjer:) ha ike noke hastverk og bli kvitt dn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solås Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Hei. Er veldig intr, men lurte på hvordan det er å få godkjent fra 320 til 325. Hvor mye å gjøres/skiftes evt kostnader på omregistreringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 65 lapper er iallefall ikke noe Upris. alle dere Nav folk som mener 65 lapper e dyrt, m nok bytte merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 selger min 320 som er bygd om til 325i vanos. ike godkjent ombygd..Har skiftet foringane frame og stab. foringer til powerflex, lenkarmer frame, demperlager og bærekuler er skiftet. lenkarmer bak og stab. bak og svingarm fremre bak skiftet ut med Powerflex foringar, k-sport demparlager bak. nye bak lykter. fjernstyrt serntrallås me cobra alarm 17"sommar og 16" på vinter. M3 skiver og klosser framme. senket 40/40, koni dempere og apex fjærer er litt rust i hjulbuene bak bilder kommer. SOLGT!!!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg