Gjest Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Ønsker å kjøpe Dashbord til e30.. Mitt har noen sprekker i seg, så tenkte jeg kunne bytte dette i samme slengen som jeg skal bytte varmeregister! einar.grotlien@gmail.com mvh. Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hvor i landet holder du til? Jeg har komplett, bor på sunnmøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Bor nær hamar, så blir fort ganske langt unna det.. Men mye skal du ha igjen for det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Til innbrudspris til dem som vil demontere selv, 200? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 frister, men blir dyrt å reise så langt for det: / Kan prøve meg hos ett bil opphyggeri om ingen har dette løst rundt hamar-området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Har to ved Porsgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Vært innom en høgger i dag, fant ett, men det var den typen uten hanskerom.. Mye kan det koste å sende noe slikt i posten a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Typen uten handskerom? Hanskerommet er jo bare skrudd på, så hvis du har det nå, bytter du bare dashen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 aah, okjeij i see! Kjøper det da =) Dem skulle ha 400 for det om jeg tok det ut selv, syns det er litt dyrt.. men tror det blir dyrere å sende ett i posten: ) Men noen som vet om det er mulig å bytte hengsler eller gjøre dem om slik at hanskerommet funker å lukke å åpne det? noen jeg har snakket med har nevnt at det er en svakhet ved bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå