Gjest Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 på finner man hverfall en oversikt over di v boltsirkler osv.. http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm Men er ikke sikker på eksakt hvilken jeg egt har? : p kan tenkes at det enten er 35 eller 47, BMW325ix på bilforumet mener det 35. mens andre e30 har en del lavere innpress 22-25 elns.. Noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette ? Har ikke noe lyst til å kappe ut hjulbrønnen, syns det ser helt okei ut, pluss at den er rustfri (Sett at en del med E30 sliter med rust nedi der.. : p )
Eksos Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Originalt på min E30 er iallefall 35, så 47 kan nok stemme.. Tror nok de kan komme skummelt langt ut de der, må iallefall slå inn kanten på skjermenne dine..
Gjest Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Okeij, så du tror jeg kan slippe å valse? er jo plast "breddere" på bilen, så mulig jeg kan skjære av kanten litt under dem kanskje ? Har sett over bilen litt i dag, byttet alle pærer foran, byttet ut til samme felg som det sitter bak foran på venstre side, men på høyre turte jeg ikke å bruke orginal jekk pågrunn av underlaget den sto på : p SÅnn ser det atm ut inne i bilen etter at jeg fikk ut varmeregistre: Rusta rundt døra som må tas: Skjørt som må festes ordentlig: Antennehull som skal sveises igjen..: MÅ byttes til effektanlegg.. : GROV feil. Må utbedres.. en god mulighet til å bytte til senkesett: D Grillen er litt shabby, skal bytte denne..
Gjest Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Har nesten ikke vært hjemme i det siste, så har ikke fått gjort stort.. men har bytta bremseklosser foran og bak, bytta lykter til bedre lykter med angel i.
Jørgen Lie Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 ikkje skjær hjulbuene dine nei, da legger du heller inn kanten med ei valse, el i værstefall banker den inn med en hammer på en fin måte.. tror nok du slipper å valse.. jeg hadde 7.5" frem å 9"x16 bak på min e30, 60/60 senk å det subba ikke.
Gjest Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 okei, ikke dumt! jepps, men jeg som ikke skal senke burde det gå da? Eller, hørt at det er ulønnsomt å senke ix pga vinkelen på akslingene osv. ?
Gjest Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 driver å gjør litt på forstillinga om dagen. Gikk blandt annet av veien her om dagen, så bærearmen ble vridd, denne er bestilt, samnt "nye" dempere! Under noe av stylinga er det noe rust jeg også tar med det samme den ikke er "kjørbar" Bilen er sånn btw en herlig vinterbil =) kommer meg frem stor sett over alt!: )
Gjest Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Hvilke dempere er det du kjøpte da? Kjøpte like som sitter på bilen (orginale) siden jeg har små planer om å fikse opp bilen totalt til sommeren. Men var på en liten juleshopping i går, fikk tak i M3 speil, Ny girspak m/ny gummibelg, ny girkasse og fordelingskasse og dørtrekk til alle dører i skinn:) Skal hente sakene på nyåret =)
Mr.Speed Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Om du senker ix'en, er det kanskje en idè å løfte motoren for å rette ut akslingene. Viss ikke må du bytte ledd til kr 3000 ofte. Nava på ix'n står mye lenger ut enn på vanlig E30, så må ha andre felger. VW? Er forresten en enkel sak å bytte til standard E30 bak, men ikke foran.
Gjest Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 hmm, får se det ann! sitter vell pressa på alle 4x4 ? Er det noen sånn btw som vet om noen som lakker svart i hedmark/oppland. helst Diamond Black Metallic: p Resultatet må være bra, og helst til en svart penge..
EirikL Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Ser her, ja, enda en ix Innpresset på ix er 47 og kun moderat senking anbefales (20-40mm). Dersom du senker må du passe på å ha gått med fett innenfor mansjettene på drivakslene, samt følge med på mansjettene mtp slitasje. Skal forsøke å senke med M-tech fjærer fra en E30 cab på min. Du får prøve å holde oss oppdatert med bilder på fremgangen på prosjektet.
Gjest Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Jepps da, har gjort litt med dagen ! Bytter olje på fordelingskasse og fremre diff. Så ut som det trengtes!
Gjest Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Da har jeg vært å kikket på høytalere! Blir pioneer 5 1/4 foran m/ tweetere. Skal støpe dem inn i det dekselet foran døra, og i a-stolpen! Begynner neste helg om ikkenoe går galt: p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå