Gå til innhold

Mitt BMW 325 iX prosjekt! Nylakkert, bilder side 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestilt 2 nye forseter, type Type R sportstoler med justerbar rygg.

Ser ut til at jeg kommer til å trekke oppigjen baksetene.

• 2 weeks later...
  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fått satt inn sjåførsetet i dag.

måtte lage nytt understell

• 2 weeks later...
Skrevet

fått byttet bremseskiver foran, og påbegynt pussing av kallippere foran, og kalipperfester.

Bestilt 2 nye fremskjermer.

tatt ut stoler og teppe, klargjort for å sveise igjen ett lite hull i gulvet.

demontert fronten, skal legge opp igjen ledningsnettet.

Men er dårlig respons innpå her, skal jeg bare gi faen i å poste noe her ??

Skrevet

okei =9 da skal jeg fylle opp med noen bilder fremover=)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har skjedd en del de siste dagene nå, har tatt noen bilder, legger dem ut i morgen=)

Pusset ned all rust på kanaler, tectylert kanaler og hjulbuer.

Demontert alle lister, emblemer og fangere.

somla litt med kickpanelet, finsparklet det så det er klart for lakking.

smått påbegynt pussing av lakk.

byttet bremseskiver foran på begge sider. må desverre kjøpe nye calippere foran, siden disse ikke er noe å ta vare på! Men hvis det er noen som vil ha dem, så si ifra, du betaler porto : p

i morgen/idag tipper jeg bilen er sånn tålig ferdig nedpusset, og klar for å banne å sverte over div steinsprut her og der som ikke synes atm : p

update i morgen

Skrevet

Blitt gjort litt i det siste!

Fått bilen 99% rustfri!: ) Mangler bare litt inne i bilen, ett lite hull under pasasjersetet, som vist på bilde.

Begynt å pusse på bilen, men gikk tom for slipepapir, så fortsetter på tirsdag, siden jeg har bursdag i morgen =)

Sått meg ett mål om at bilen skal være ferdig innen skjærtorsdag, så blir en del jobbing fremover:P

Her kommer det noen bilder!

Nye bremseskiver foran på begge sider.

CIMG3136.jpg

Vasket teppe=)CIMG3137.jpg

De nye M3 speila=) CIMG3138.jpg

Nye girkasse m/fordelingkasse=)

CIMG3140.jpg

Det sorte hull!: o

CIMG3133.jpg

Gammle brønnen: p Rustfri, hvis man tetter ett 1.5 mm hull:pCIMG3139.jpg

Ferdig kappet til plate=)

CIMG3140.jpg

"Grunnet"

CIMG3135.jpg

Tectylert de nye skjermene innvendig

CIMG3130.jpg

CIMG3131.jpg

Lite bilde av høytaler "braketten"

CIMG3129.jpg

Skjermbue foran, v.

CIMG3133.jpg

CIMG3133.jpg

CIMG3133.jpg

Skrevet

var mange bilder fra hjulbrønnen da;) Hadde selv en 325ix jeg drev og pussa opp.. men ble solgt rett før lakken skulle på... artige biler:)

Skrevet

oii, ble litt tull med bildene der gitt: o

får rette det opp igjen i morgen, siden jeg sitter på det mege kjappe tråløs nettet nå:P

Skrevet

Den høytalerbraketten.. Du har ikke vurdert å kjøpe originale vell? Får jo de deksella på innsia av speilet med hull til diskant..

Skrevet

Ble foresten utrolig irritert her om dagen, fikk de nye forskjermene i posten fra koed. De var godt pakket inn, og ingen skader på forpakkning.

Skjermene var ripete her og der, greit nok jeg må jo pusse dem ned , og lakke dem uansett! Men bare utrolig irriterene å kjøpe noe nytt, som er ripete!:S

Skrevet

Frodelingkassa kan si var ødelagt! Eller, han som hadde hatt den før solgte den uten olje på fordelingskassa! Lite tenkte jeg over at det ikke var olje på den, så bare kjørte skjønnte det var ett eller anna feil siden den ikke fungerte som vanlig! Så tenkte å bytte olje, men ble heller til at jeg fylte på! Den ble bedre da, men bare en liten stund! Er ikke noen verdensmester til å skru slike deler, eller har ikke stor kunnskap rundt det! Så kjøpte like greit girkasse med fordelingkasse siden det er litt lettere å bytte hele saken=) Fikk den til 2600.- , så syns ikke det er så ille=)

Reservehjulsbrønnen kappet jeg rett og slett ut fordi jeg syns den ser mye bedre ut bakfra ut! Kunne selvsagt bare kappet av deler av den, så den ikke synes bakfra, men shittau! Hadde ikke fått brukt den da heller: p og da slipper jeg også å erge meg over den idiotiske måten BMW har laget deksel over brønnen på: P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...