Sweet_Protec Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Jeg anbefaler deg å sette på Vanlige ''E30 i'' Fjærer, siden IX er høyere enn en orginal IX. Jeg gjorde dette med den jeg hadde, o jeg hadde 17'' ble veldig fint det synes jeg... Angrer sikkelig på at jeg solgte min Lykketil med dennen da ALDRI SELG! Retteråsen
Gjest Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Jeg anbefaler deg å sette på Vanlige ''E30 i'' Fjærer, siden IX er høyere enn en orginal IX. Jeg gjorde dette med den jeg hadde, o jeg hadde 17'' ble veldig fint det synes jeg... Angrer sikkelig på at jeg solgte min Lykketil med dennen da ALDRI SELG! Retteråsen hmm, okei! Kanskje det! Hadde du noen problemer med stikk akslinger osv da? Du har ikke tilfeldigvis bilde av bilen ? : p
Sweet_Protec Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Nei tror ikke jeg har bilde av bilen slik den var da, men jeg synes bilen ble helt fin da, var skeptisk til dette selv da jeg var rett for stikk akslinger selv! Retteråsen
Gjest Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 okei! Nei får se det ann litt i sommer=) Har ikke skjedd stor med bilen de siste dagene, har ryddet ut hele verkstedet og vasket både gulv og tak. men har fått sparklet noen småbulker og delevis pusset dem nedtil igjen =)
Gjest Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Da har jeg sendt i veien en bestilling til koed = ) Ble nye bremsecalippere, nytt dørhandtak og vindusheis =)
Azeton Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 ja hadde det, men med tanke på 4hjulstrekken vil jeg ikke senke: / M-tech fjærer og Bilstein dempere fungerer.. prøv det
Gjest Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Da er pansersenkeren sparklet og pusset, faen for en jobb:P Plukket ut frontrute lakket bremsecalippere og litt div:)
alliert Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hallo. Hvis du skal bruke frontspoilern på ett av dem første bilda e så, så tenk litt på dette bilde ) lykke til- -
Gjest Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 hehehe. den ble tatt av før vinteren!: p Luktet meg frem til at det ikke kom til å bli noen suksess:p
Gjest Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Da er bilen "ferdig" nedpusset. Pusset den ned med 800 nå, mangler å vannslipe bilen med 1000 og 1200 i morgen = ) Hatt litt problemer med å få panserforlengeren jevn med panseret, men ble bra til slutt.. legger ut noen bilder i morgen =)
Gjest Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Da er nytt eksosanlegg bestilt, sammen med matter til gulv, og litt div: ) Har pusset ferdig panser med 1200 og begge fremskjermene : )
Gjest Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 ()- Ny frontrute (X)- Ny vindu sveiv v. foran ()- Bytte girkasse m/fordelingkasse Har ny i hus:) ()- Pusse ferdig bilen ()- Hel lakkering (X)- Lage nytt eksosanlegg (X)- Bytte dørhandtak v.bakdør (X)- Orden ledningsnett for frontlys i motorrom ()- Nye felger, Forslag ? ()- Bytte bremsecalippere foran på begge sider. ()- Bytte dashbord, grunnet sprekk i det. ()- Sote ruter % forslag? Diamantsvart farge på bilen ()- Bygge steroanlegg ()- Bytte glass i tåkelys! Noen som vet om tåkelys til e30 i plast som ser bra ut ? ()- Pusse og lakke toppdeksel, motorvask ()- Understellvask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå