Gjest Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Da er vaksetene renset og klare for å montere sammen når den dagen kommer!: )
Gjest Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 DAA er bilen lakkert!: DDD Synes selv det ble bra:9 Skal ta noen bilder i morgen med skikkelig kamera og legge ut:) Har også fått montert sammen en del, ogfant ut at jeg skulle sprøyte de sota baklyktene med klarlakk! Det ble veldig bra, og kler bilen litt ekstra:) Er på utkikk etter hel frontrute til denne bilen! Så om det er noen her som har en som skal selge til en overkommelig pris vær vennelig, skrik ut! Eller er det noen som vet om frontruta fra 1990 316 E30 Coupe passer på 86 moedell 4 dørs? Håper på å få bilen helt ferdig i løpet av neste uke!
Gjest Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Fikk desverre ikke tatt noen bilder av den i dag siden jeg reiste rett ned i verkstedet! Men fikk gjort litt div:p Montert lyktene igjen, som ikke vare bare bare siden det bare hang 2 store floker med ledninger der Satt på div stasj rundt `om, Festet fremskermer, støvsugd gulvet, og renset bakseter og gulvet igjen! +++
Gjest Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 har ikke fått vasket den enda men, her er noen bilder
Gjest Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Lakkert listene rundt vinduer, B og listene på bakdørene mattsort, og montert! Montert bakrute, faen for en jobb det er med slik! Pusset IX leppa foran, klar for lakk, samt resten av stylinga!
Eksos Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Hva sjedde med panseret? :S Så jo pen ut i lakken ellers
Gjest Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Hva sjedde med panseret? :SSå jo pen ut i lakken ellers Ikkenoe:) Er som resten av bilen!: ) Bare at det er fler som driver å pusser bil nedi der jeg driver, så er en del pussestøv som legger seg, pluss ei flue som absolutt ville død på fronten av panseret når jeg prøve kjørte den:P
Gjest Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 åja!: p Nei ble til at jeg beholdt den, men angrer litt siden det ikke er noe "styling" på resten av bilen!
Gjest Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Var ute å prøvekjørte bilen litt i går kveld! og jeg skjønner ikke en dritt!! Bilen gikk skikkelig MYE bedre enn den har gjort før! Eneste jeg har gjort er; Bytte olje 3 ganger, og rense igjennom med motor-rens, før jeg fylte castrol magnetich. Justert litt på ventilene! Men... Skal der virkelig være såå stor forskjell?
Gjest Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 montror om det blir seende bra ut med sort der det er crhom på for og bakfangerene mine? litt sånn som Eksos har på bilen sin
Eksos Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Min ble vell levert slik som en del av shadowlinepakken, syns det ser bra ut Passer iallefall bra til resten av bilen din, men vil nok krasje litt med chrom AE som du har i front..
Mr.Silver Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Skulle spart deg for de lyktene synes jeg E30 skal ha DE ikke AE
bmwkizn Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Ble bra det der Legg ut noen bilder da bilen er ferdig montert og nyvasket da
Gjest Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Lyktene ble kjøpt for 1500 kroner etter den kvelden jeg prøvde å kjøre med dem på natterstid, han som hadde hatt bilen før meg hadde satt 100 watts pærer i fultlyset, og sterke i nær.. Med andre ord, over 20 år gammle lykter+mye varme var ingen god kombinasjon:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå