Gå til innhold

Mitt BMW 325 iX prosjekt! Nylakkert, bilder side 7

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I går skjedde det en del, begynte å pusse all styling ferdig, grunne osv..

Fikk lakkert alt, og begynte med montering! Ferdig kl 0400 i natt med det som var tørt! Starta på igjen kl 0900 i dag, og var ferdig kl 12:) HErlig, da ble det sverige tur, og alt gikk greit! Mangler litt montering her og der, men ja:)

Her er det noen bilder ))

DSC00010-1.jpg

DSC00011.jpg

DSC00023.jpg

DSC00024.jpg

DSC00025.jpg

DSC00026.jpg

DSC00027.jpg

DSC00028.jpg

DSC00029.jpg

DSC00030.jpg

Skrevet

Siden du har den panserforlengeren stemmer jeg for at du soter nyrene også, dersom du ikke hadde hatt den hadde jeg stemt for chrom naturligvis, skal du lakkere den plasten på fremfangeren også kanskje?

Så jo pen ut ellers ;)

Skrevet

skal ikke lakke den tror jeg, heller få den pen igjen, kan bli for mye lakk rundt om kring, men skal prøve meg frem litt: )

Jotakk: )

Skrevet

Rennesansen til IX gir virkelig noen flotte biler å se på. Det ble skikkelig bra med ny lakk, selv om jeg skjønner litt at du angret på at panserforlengeren ble med på leken. Skal du beholde felgene som står på eller har du andre planer? Hvis du har skrevet om dette før, håper jeg du bærer over med meg :wink:

Skrevet

Har lyst til å beholde felgene, samtidig som jeg har funnet noen som fyller litt mer ut, Men usikker, kunne vært litt gøy å bredde de som sitter på nå, og lakkert dem igjen!

Me får se: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...