Marius_e30 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Byr 25000,- for denne motorpakken bud notert!, men det er noe lavt ettersom jeg vet at disse går for mer:)
bmw m7 Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 En god og urørt motor selges komplett med girkasse, ledn. nett osv.eneste som ikke følger med er coil og lambda. KM stand:168 455, service hefte følger med Selges for 30 000/bud, ingen skambud! hei mitt bud er 26000t.for motor pakka.
Eirik Viste Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Marius kjøpte denne motoren av meg. Synd at ikke prosjektet ditt blir realisert. Kan opplyse om at denne motoren kommer fra en meget velholdt bil med bare 1 eier. Har selv sett karosseriet og interiøret. Han jeg kjøpte motoren av kjørte bilen i 3 uker før den ble slaktet. Han sa motoren gikk helt fint. Dette er ikke en grisekjørt motor. Motoren her kan jo settes inn i både e30,28,34 og 32. Dette er en motor i veldig bra stand. Og km.standen er garantert. Eirik.
Marius_e30 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 eirik viste: ja det var virkelig synd, hadde noen små forhåpninger om å få godkjent dette, men etter nyttår kom det nye regler som forbød endring av akselvekter, nok et fint påfunn fra bt sin side, så da er det bare å finne på noe annet å putte nedi;)
Marius_e30 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 bmw m7: bud notert, men må nok bikke 30 000 før jeg begynner å vurdere noe;), jeg ga selv 30000 for den og dette er en ganske rimelig pris for en motor i denne standen
Marius_e30 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Fortsatt til salgs?? det er den=)
Ole@Automote Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 eirik viste: ja det var virkelig synd, hadde noen små forhåpninger om å få godkjent dette, men etter nyttår kom det nye regler som forbød endring av akselvekter, nok et fint påfunn fra bt sin side, så da er det bare å finne på noe annet å putte nedi;) Litt OT men hvor har du det fra att det blir forbudt med endring av akselvekter? Finnes det noe fakta om dette på nett?
Marius_e30 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 det er jeg ikke sikker på, men har vært å pratet med med en på biltilsynet om godkjenning av m5 motor/andre større motorer i e30 og han fortalte meg dette, så med mindre du klarer å få tak i papirer fra fabrikant ang. dette, så kan du bare glemme det=(
Ole@Automote Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Jeg har også snakket med BT Trondheim om dette og de mener de skal klare å godkjenne min e30 M3 med samme motor som du har hvis jeg skaffer TÜV papirer i tilegg så har jo Alpina levert E30 med sånn motor. Uansett lykke til med salget
Marius_e30 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Jeg har også snakket med BT Trondheim om dette og de mener de skal klare å godkjenne min e30 M3 med samme motor som du har hvis jeg skaffer TÜV papirer i tilegg så har jo Alpina levert E30 med sånn motor.Uansett lykke til med salget ja, da har du flaks med ditt BT;), men var det ikke Hartge som lagde noen versjoner med b36 maskina?(hartge h36?), isåfall så står ikke bmw bak hartge som de gjør med alpina. uansett lykke til med godkjenning:)
535 Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 skal ikke legge ned viekosekobblingen.. da kan den gå klar.. skal altid stå den.. bare et tips.. Hva er viekosekobblingen??
Marius_e30 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 skal ikke legge ned viekosekobblingen.. da kan den gå klar.. skal altid stå den.. bare et tips.. Hva er viekosekobblingen?? det er vifta, den sitter på en slurekobling/viskosekobling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå