Bimma /// Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Legger ut ett par bilder av prosjekt bmwen min ( Turbo ) ,, Fikk på brock i går synst det kom seg betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Fet bil med perfekte hjul og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Ble kjempebra det der. Må si det frister litt med Brock gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Denne var jo fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 fin bil ikke så langt vekke fra min gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Nydelig! Rå de felgene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 hehe.. greit at jeg har B1 felger liggende i garasjen da.. For nå vet jeg hvordan min vil se ut (har ikke prøvd dem på enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 hehe.. greit at jeg har B1 felger liggende i garasjen da.. For nå vet jeg hvordan min vil se ut (har ikke prøvd dem på enda) E jo feil at de skal ligge i garasjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Dette ser jo flott ut! Hva slags skjermbuelister er dette? Ix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Brock B1 er aldri feil på E30 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Grattis Arne gutten Blei bedre med rødt panser og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 hehe.. greit at jeg har B1 felger liggende i garasjen da.. For nå vet jeg hvordan min vil se ut (har ikke prøvd dem på enda) Det er bare å si ifra om du skal kvitte deg med felgenne som står på nå Feit bil forresten ja! Hvilken senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 hehe.. greit at jeg har B1 felger liggende i garasjen da.. For nå vet jeg hvordan min vil se ut (har ikke prøvd dem på enda) Ja det er bare og få dei på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Dette ser jo flott ut! Hva slags skjermbuelister er dette? Ix? Ja det blei bra Veit ikkje tror kansje det er ix ,, Sto på når eg kjøpte den Hadde dei av når eg valsa og nagla dei på igjen me plast nagler ,, Skal være litt sånn me ett turbo prosjekt Var deg eg kjøpte hekkskjørt til cabben min me ?? Har ikkj fått post enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 hehe.. greit at jeg har B1 felger liggende i garasjen da.. For nå vet jeg hvordan min vil se ut (har ikke prøvd dem på enda) Det er bare å si ifra om du skal kvitte deg med felgenne som står på nå Feit bil forresten ja! Hvilken senk? 60 40 senk ... Ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå