Bimma /// Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Grattis Arne gutten Blei bedre med rødt panser og Takker ... mangler bare lykte listene du har liggande ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 hehe vist du har kjøle slangen som går fra radiator til toppen så får du dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Ja det blei bra Veit ikkje tror kansje det er ix ,, Sto på når eg kjøpte den Hadde dei av når eg valsa og nagla dei på igjen me plast nagler ,, Skal være litt sånn me ett turbo prosjekt Var deg eg kjøpte hekkskjørt til cabben min me ?? Har ikkj fått post enda Ser tøft ut hvertfall Meg du handla hekkskjørtet av ja. Har du sjekka sporingsnummeret på pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Brock gjør sååå mye med E30! Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 hehe vist du har kjøle slangen som går fra radiator til toppen så får du dei eg har ikkje liggande , Har du hørt me jørgen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Ja det blei bra Veit ikkje tror kansje det er ix ,, Sto på når eg kjøpte den Hadde dei av når eg valsa og nagla dei på igjen me plast nagler ,, Skal være litt sånn me ett turbo prosjekt Var deg eg kjøpte hekkskjørt til cabben min me ?? Har ikkj fått post enda Ser tøft ut hvertfall Meg du handla hekkskjørtet av ja. Har du sjekka sporingsnummeret på pakken? hmm sjekka no ,, Er komt har bare ikkj fått henteseddel ,, Takker ,, Håper det blir bra ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Har du prosjekttråd om cab`en også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 yndlings hjulene mine på en nice e30 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 hjulbuelistene ligna fæælt på mine m535i lister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Har du prosjekttråd om cab`en også da? Ikkje akkurat en prosjekt tråd men ligger litt bilder og sånt her Har tru på det hekksjørtet eg kjøpte me deg på den http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70770&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 hjulbuelistene ligna fæælt på mine m535i lister.. Ja når du seier det meiner eg det var det han sa Synst vertfall dei er heilt greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 yndlings hjulene mine på en nice e30 <3 Ja e 30 og brock = rett står 255 bak ,, tenkte gå ned til 245 eller 235 så dekka skråer litt meir sånn som forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 hehe vist du har kjøle slangen som går fra radiator til toppen så får du dei eg har ikkje liggande , Har du hørt me jørgen ?? nei har ikkje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 nei faen, er du og begynt no? hehe...på tide eg sette dette her på grus skjønner eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå