tevosupra Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Spons Spørst vist du ser hva jeg "sponser tilbake for skruinga" Det...
MrPingu Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Blir det ACR til helga da? Når får jeg se beistet i aksjon?
tevosupra Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Blir det ACR til helga da? Når får jeg se beistet i aksjon? Hehe, regner med det blir ACR.Men det dukker alltid opp noe uventet. Men har trua jeg jahh.. Gutta har kontroll:)
E30_Dale Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Jau da.Her går det bra tok og mekka sammens en mellomaksel så bilen var kjørbar til jeg fikk ordna den kraftigere akselen. Tok en liten prøvetur, bare for og sjekke om alt var ok. Så dro jeg på for fult i tredje giret, ikke no klusjing eller noe bare fult pådrag, joda.PANG!! sa det under bilen. Det var det 3. giret Ikke no overaskele akurat da det er over 1000nm i motor. Har nå tinga på en e36m3 3,2 6 trinns kasse som jeg skal teste. Di skal tåle mye. Er vist samme innmat som i e34 m5 6trinns og di har jo rykte på seg for og tåle en del.Må sveise om klutsjhuse på den da.Håper bilen holder etter dette. Hehe rått med S38 turbo i E30
Gjest Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Ja funker det. Mitt i all nissan skruinga rakk jeg og sveise girkassa mi her en dag og. Så den skal på asap.
Gjest Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Jeg skal dit å se på ja. Men blir uten bil desverre. Rekker ikke og lage den grove mellomakselen før da.Har du ett ledig passasjer sete en runde eller to da?
M3 Yngve Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Jeg skal dit å se på ja. Men blir uten bil desverre. Rekker ikke og lage den grove mellomakselen før da.Har du ett ledig passasjer sete en runde eller to da? Rekker du det ikke nei, synd det da. Skal se hva vi får til vet du.
Gjest Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Jaujau. Gått litt sakte i det siste da jeg har vert en tur i roma å sett på ferrarier og greier Men kassa blir montert iløpe av uka. Ny mellomaksel blir og lagd. Skal til den nye frøyabanen og kjøre den 26.sept. Nordmøregatebilklubb arangerer treff der da. Det er faktisk det eneste treffet som jeg får kjørt på i år. Satser på ett stor år neste sesong! I vinter blir det bare kosejobb på m3n, skal lakke den lilla invendig og montere helbur+div småterier.
Bmw325turbo Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Hei vet du om det treffet 26 september er kun for medlemmer, eller åpent for alle?
Gjest Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Treffet er opent for alle, så ta me di du kjenner og kom!!=)
Bmw325turbo Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Treffet er opent for alle, så ta me di du kjenner og kom!!=) Det er bra, 4 nye dekk er nå bestilt så håper på tørr bane!
Kristian Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 hei! har du link med info til treffet på frøya??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå