Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var da på frøya og kjørte forige helg. Det jikk til helvete. Kjørte av ingående aksel på girkassa. 8) Veldig vanskelig og få driverket til og holde med denne effekten og momentet. Men i løpe av helgen skal jeg hente en tremec tko600, da er det kansje håp om att det holder en stund. Begynner og bli dyr denne bilen...! :roll:

• 2 months later...
  • Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jo da=) jeg solgte innsuget mitt her en dag. så nå er jeg igang med og bygge ett nytt. så skal hallburet inn. Så har jeg kjøpt meg org m3 dører. Sparklet på di org e30 dørene jeg har nå har sprukket der lista var. Forbanna dritt.Så blir det innkjøpt 10` breie lm kopi bakhjul. Har vert ute og kjørt litt med den etter jeg monterte tremek kassa og den virker rå. Jeg trudde den var drit og gire med men den var faktisk ganske lett og fin. Så jeg gleder meg virkelig til neste sesong. Da blir den og se på treff med rykende bakhjul :twisted:

Skrevet

Takk for det. Men den blir enda litt finere når den får seg skjørter og breiere bakhjul=)

Skrevet

Slik blir foresten mellomakselen når det er litt for mye moment i sving.

div12345050.jpg

Skrevet

Har ført over en haug med bilder fra telefonen som jeg har tatt underveis. Her er bilder av tremek kassa med hjemelaget adapter.

div12345079.jpg

Og slik ble akelen på s420 kassa seende ut etter frøya treffet.

div12345078.jpg

Skrevet

Ja. Får håpe tremek kassa tåler det litt bedre. vs motor kjører tremek, da bør det holde for meg.

Skrevet

Legger ut noen bilder av bilen med rondel hjula på. Ser mye råere ut med disse enn med lm hjula syns jeg. Er ikke plass til bremsene i disse hjula heller desverre.

div12345037.jpg

div12345036.jpg

div12345039.jpg

Litt møkkete på bildene da men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...