oddis Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Ja, vi får filme mer ved en senere anledning. Var småredd for at vi ikke hadde fått en dritt på bånd serru, fordi begge kamerene mine lyste IKKE da du kom tilbake med de. Tenkte at de hadde skrudd seg av. Lettelsen var stor da jeg kom hjem å fikk konstantert at de faktisk var der :D (Man kan ikke lage lengre enn 40min klipp om gangen i det moduset jeg kjørte, fant jeg ut i etterkant). Så filmen slo seg av typ 25 sekunder etter dere svinger inn i depoet igjen. FLAKS kaller man sånt!!
Melkvik Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Det gjør vi. Skal du ha ett?=) Ja har ikke noe imot å reklamere for dere jeg
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Noen bilder jeg fant. Ble fornøyd med stuket når den fikk seg 10 tom hjul, sideskjørter og dtm speil.
e30 tic Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Hva kasser bruker 1000hk Supra gutta da? kjører vel org mye den gjengen? likte rattinga di, såg ikke direkte stressa ut for ikke å snakke om den røde hjelmen
Kristian Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 herlig film! var morro å se den på banen i helga å. hva slags dekk kjører du med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå