Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!


Anbefalte innlegg

  • Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vist det blir ny bil blir det mest sansynlig lada samara cab med citroen 2cv motor. Denne motoren med doble su forgassere må Da minst yte 32hk vel? Tror det blir fett. 8)

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er verst... intervallbytting av kasser på E30, eller kontinuerlig ringe kranbil for å få den veltede Ladaen på hjula igjen etter en sving :lol:

Skrevet
vist det blir ny bil blir det mest sansynlig lada samara cab med citroen 2cv motor. Denne motoren med doble su forgassere må Da minst yte 32hk vel? Tror det blir fett. 8)

Jeg tror faktisk dette kunne gått noe jævlig hvis man hadde kastet ut baksetene!

Men, ja.. Synd å selge den da! Spess når jeg ikke har råd til å kjøpe den :(

Skrevet

Kjører ikke du med 3-plata tilton clutch nå da? Har hørt at disse 3-plata clutchene gir en stor påkjenning på gir og driverk.. tror det ville vert mye mere holdbart med en Sachs 765 og 4-plata lamell..

Synd du skal selge da..

Skrevet

Leif: dryge greier med kassene men har natuligvis med kjørestil og gjøre og da. Vi liker og spinne ut gir etter gir her i bygda så det vil rønne litt på ja. Men som rayman sier har det mye me tilton dritten og gjøre. på grunntrykk har det funka med 765 og sinter. Da tror jeg kassa har holdt mye bedre. Men det er jo en smal sak og bygge om vist man bestemer seg for det. Ang pris så håper jeg og få 250k.

Skrevet

Skal bruke Sachs sin store 756 eller hva den heter på V10er. Så derfor jeg lurte, så jeg får sendt det til å lege nytt svinghjul.

Skal vel tåle ca 800nm med 4 pucka sinter dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...