winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Skjønner godt at du er redd for å bruke den skikkelig på banen, er jo veldig velholdt! Blir det fortsettelse med E30 eller blir det vurdert annet karosseri/bilmerke?
Gjest Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 vist det blir ny bil blir det mest sansynlig lada samara cab med citroen 2cv motor. Denne motoren med doble su forgassere må Da minst yte 32hk vel? Tror det blir fett.
oddis Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jeg vet ikke hva som er verst... intervallbytting av kasser på E30, eller kontinuerlig ringe kranbil for å få den veltede Ladaen på hjula igjen etter en sving
CeeKay Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 vist det blir ny bil blir det mest sansynlig lada samara cab med citroen 2cv motor. Denne motoren med doble su forgassere må Da minst yte 32hk vel? Tror det blir fett. Jeg tror faktisk dette kunne gått noe jævlig hvis man hadde kastet ut baksetene! Men, ja.. Synd å selge den da! Spess når jeg ikke har råd til å kjøpe den
leif harald Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Sinnsykt rå bil da, men kjedelig det med kassene. Men det er vel bare din kjøring så tar knekken på de. Hva prisklasse ligger noe sånt beist som dettte i da?
Rayman Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Kjører ikke du med 3-plata tilton clutch nå da? Har hørt at disse 3-plata clutchene gir en stor påkjenning på gir og driverk.. tror det ville vert mye mere holdbart med en Sachs 765 og 4-plata lamell.. Synd du skal selge da..
Gjest Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Leif: dryge greier med kassene men har natuligvis med kjørestil og gjøre og da. Vi liker og spinne ut gir etter gir her i bygda så det vil rønne litt på ja. Men som rayman sier har det mye me tilton dritten og gjøre. på grunntrykk har det funka med 765 og sinter. Da tror jeg kassa har holdt mye bedre. Men det er jo en smal sak og bygge om vist man bestemer seg for det. Ang pris så håper jeg og få 250k.
Trond.S Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Er vel 228mm på S14 og 240mm på M30'r og S38. Visst det var standard saker dere snakka om da? Hilsen Trond
M3 Yngve Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Skal bruke Sachs sin store 756 eller hva den heter på V10er. Så derfor jeg lurte, så jeg får sendt det til å lege nytt svinghjul. Skal vel tåle ca 800nm med 4 pucka sinter dem?
LarsiPan Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Jeg kjøpte sachs 756 med 6puck sinter.. skal vel holde 500nm med orginal lammeller og 800 med sinter ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå