M3 Yngve Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Jeg kjøpte sachs 756 med 6puck sinter.. skal vel holde 500nm med orginal lammeller og 800 med sinter ja 4 pucka holder mere enn 6.
Gjest Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 M3n fikk seg forseten interiør i kveld. Har revet ut alt for og sveise bur men det ble utsatt en stund. Så nå ble den strøken innvendig og. Nå ble den så god att jeg tror jeg skal bruke den til jobben (Kjører 5 mil en vei til jobben+ferje)
Gjest Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Matter og baksete og div deklser. Org greier ja. ble riktig trivelig=)
635csi Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Bra det ordna seg med interiør, måtte ha skjedd en liten glipp i oversikten over "delelagret" vårt dessverre Da gleder vi oss til å se bilen i aksjon til helga!!
JonEldaR Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Ny zf ble montert i går kveld. Løfta opp bilen med bukken kl2300 og senka den ned igjen med ny kasse kl2400. Begynner og bli rutine dette nå Vert ute og testa bilen hardt i kveld og den fungerer helt perfekt! Gleder meg til rudskogen på september nå, da skal det spinnes Men etter det blir bilen med stor sansynlighet lagt ut for salg igjen.. Har egentlig ikke noe lyst men av forskjelige grunner (mest økonomiske) har jeg bestemt meg for att det må gjøres nå. Ny banebil skal selvsagt bygges i vinter. Men den blir isafall litt enklere bygd og ikke så fin att jeg nesten ikke tørr og bruke den på bane.Vi får se hva som skjer.Denne uka skal den vaskes og shines, for til helga blir det gatebilfestival her i surnadal. Annbefaler alle og komme da det blir børning på stort avsperret område, utstilling, Stero konkuranser, sprenging av to bilmotorer mm vet du om en side med mer info om treffet? finner ikke noe
Kristian Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 vet du om en side med mer info om treffet? finner ikke noe dette du sikter til? : viewtopic.php?f=9&t=161167
JonEldaR Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 vet du om en side med mer info om treffet? finner ikke noe dette du sikter til? : viewtopic.php?f=9&t=161167 stemmer det, takker:p
Just-turbodiesel Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Nå ble den så god att jeg tror jeg skal bruke den til jobben (Kjører 5 mil en vei til jobben+ferje) Norges raskeste varebil
Gjest Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 hehe.. Og den går bedre enn nissan r35gtr på grunntrykk.Det vet vi nå=)
JonEldaR Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Fikk endelig sett bilen din i aksjon i dag, sykt rå ;D
MMTuning Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Skal bruke Sachs sin store 756 eller hva den heter på V10er. Så derfor jeg lurte, så jeg får sendt det til å lege nytt svinghjul. Skal vel tåle ca 800nm med 4 pucka sinter dem? Jeg kjører Sachs 756 med 4 pucka sinter lammel og har bremset 649nk 900nm og bilen har enda ikke sluret etter å ha kjørt bilen over 300mil. Og da også med orginal 260 kasse som jeg er i sjokk av at holder enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå