Gjest Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Jeg skal prøve dette. Å få dett beint er jo den største utfordringen ja. men det går. Stikker dem av i dreie benken kutter av 14mm trur jeg det var. Så lager jeg en hylse som jeg trer utpå akselendene som passer med presspassning, så sveiser jag på begge sider av hylsen med en rørtråd som heter dwa 55. Bruker det på jobben på ting som skal være svinsterkt=)
Ceylon Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Nice.... hørtes jo ut som du vet akkurat hva du skal gjøre. Den hylsen kan vel være litt lurt å ha litt tykkelse på hvis du skjønner hva jeg mener.. Er jo ganske masse NM ut der etter diffen..
Gjest Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Litt tykkelse bør det være ja. Skal ta bilder og legge ut av denne prossesen og. Skal hente meg en e28 bakstilling denne uken.
Mr.Silver Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Dette så jo spennede ut Må følge med her Ser ut som du har planene klare.
Ole@Automote Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Blir tøft detta blir flere av de doble gummi stripene nedover surnadalen no da hehe
Torek Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Nice. Det er så gøy at det finnes sånne folk som deg! Blir spennende å følge med her. Kjapp OT: Har du en tråd om den lilla E30'n eller?
e30 tic Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Jeg skal prøve dette. Å få dett beint er jo den største utfordringen ja. men det går. Stikker dem av i dreie benken kutter av 14mm trur jeg det var. Så lager jeg en hylse som jeg trer utpå akselendene som passer med presspassning, så sveiser jag på begge sider av hylsen med en rørtråd som heter dwa 55. Bruker det på jobben på ting som skal være svinsterkt=) fungerer nok bra det om du lager en meget tight presspasning, varm hylsa godt, og evt frys akselen i flytende argon, nitrogen etc. ha pressa klar og få det sammen:) dwa er ELGA sin rørtråd mener jeg, samme som vi bruker i industrien og gjør nok jobben, sveis fornuftig så det ikke trekker seg. fikk sansen for den lilla bilen din hva blir prisen som 325? sitter her og tenker.. (noe jeg ikke burde gjøre etter et 12 timersnattskift) har du mulighet for å sveise hylsen mens den står i dreiebenken? hadde kanske vert et triks å satt senterspiss i, og måleur på akslingen så har du litt kontroll på hundredelene
Kristov Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Om du ser i denne tråden har de gjort akkurat det du planlegger: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=114
Ceylon Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Om du ser i denne tråden har de gjort akkurat det du planlegger:http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=114 Det så veldig bra ut.. Lurer på hvilke stikkaklser han har brukt her, de er hvertfall hul inni
Kristov Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Om du ser i denne tråden har de gjort akkurat det du planlegger:http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=114 Det så veldig bra ut.. Lurer på hvilke stikkaklser han har brukt her, de er hvertfall hul inni Det er nav/medbringere og aksler fra e28 535i og diff fra E23.
Gjest Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 fungerer nok bra det om du lager en meget tight presspasning, varm hylsa godt, og evt frys akselen i flytende argon, nitrogen etc. ha pressa klar og få det sammen:) dwa er ELGA sin rørtråd mener jeg, samme som vi bruker i industrien og gjør nok jobben, sveis fornuftig så det ikke trekker seg. fikk sansen for den lilla bilen din hva blir prisen som 325? sitter her og tenker.. (noe jeg ikke burde gjøre etter et 12 timersnattskift) har du mulighet for å sveise hylsen mens den står i dreiebenken? hadde kanske vert et triks å satt senterspiss i, og måleur på akslingen så har du litt kontroll på hundredelene Er elga ja. Brae greier. Hele operasjonen blir gjort i dreiebenken for og være sikker på att deholder seg beint.Hylsa blir laget med presspassning ja. Har troen på dette nå, blir ett billigere altenativ til sviktaksler.+ att jeg liker og gjøre ting selv Nice. Det er så gøy at det finnes sånne folk som deg! Blir spennende å følge med her. Kjapp OT: Har du en tråd om den lilla E30'n eller? Takk Takk! Det er en meget dårlig opptatert tråd med noen bilder her en plass ja søk på navne mitt så finner du den. Takk for linken kristov! Er det der som er planen ja. Blir tøft detta blir flere av de doble gummi stripene nedover surnadalen no da hehe Jeg har ikke peiling va du snakker om.Såkalt "burning" da eller?
Ole@Automote Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 ja sånn såkalt "burning" er en del av den laaange sorten nedover veit jeg
Gjest Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Hehe. ja har sett det jeg og. Kjøpte meg foresten en 66l fuelcell i dag som jeg skal ha i bagasje rommet sammens med mine 2 boch 044 pumper.
Gjest Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 I morgen blir det bestilt Halvbur fra pedersen racing. Kan være kjekt og ha=)
leif harald Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 I morgen blir det bestilt Halvbur fra pedersen racing. Kan være kjekt og ha=) Skal si, har skikkelig tro på dette prosjektet Hva må du ut med et bur hos pedersen racing da? (halvbur feks sånn som du skal ha)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå