MikaelR Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Rana gatebil har treff den 19-20 denne månden på ACR.. noen som skal dit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 BMWCCN har treff der nå. Der skulle man ha vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 nå? som i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kun i dag. 16-21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Det har vært skøy,men passer ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kun i dag. 16-21. Huff, der kunne jeg vært og tatt bilder.. Men det er noe som gjør at jeg ikke kan kjøre oppover dit akkurat i kveld.. Mange biler? Er det planlagt å komme mange biler neste helg? Noe litt mer spennende enn volvo 240 m/turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Dere får begynne å følge med på Nordlandsklubben sine nettsider. Vært to banetreff bare siste mnd. Ikke så mange biler, så stor mulighet til å få kjørt masse. Noen M3'er mener jeg skulle dit i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Æsj...Klart jeg måtte glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå