bmw2drs Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 hei. pluttseli her en dag jeg skulle ut med bilen så virket ikke takluka, ingen lednings brudd eller noe som jeg kan se. kan det være motor til takluka?
AlXz Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 hei.pluttseli her en dag jeg skulle ut med bilen så virket ikke takluka, ingen lednings brudd eller noe som jeg kan se. kan det være motor til takluka? Du kan jo måle spenning på ledningene inn til motor. Evt. skru løs motor og teste om den funker. Ingen sikringer som har gått? Har du EL-Vinduer i bilen? Funker dem?? (Tenkte på rele som styrer alt..)
AlXz Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 alXz, comfort relè? ; ) Er vel det rele-et heter ja
Glenno Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Har samme problem. Fungert helt topp inntill idag da den plutselig var død. Prøvde kikke litt på sikringer men alt var på tysk så får lete etter hva taklukke heter på tysk i såfall om ikke reset fungerer. Leste på en tråd om resete ved f,eks bytte av batteri. Trykk knappen opp 16-17 sek. Får dessverre ikke prøvd dette selv før imorgen da bilen står et annet sted nå. Har du koblet fra batteriet? Edit: hørte faktisk liten lyd når jeg tenker meg om men kun når jeg trykket knappen opp 1-2 sek.
Glenno Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Yes, fikk noen til prøve. Batteriet var tomt her om dagen så viste seg reset fungerte deilig
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 min låste seg heromdagen med "råneflippen" oppe. da hørte jeg bare en svak lyd når jeg trykte på knappen. men da tror jeg at den må ha kilt seg på en eller annen måte, for jeg prøvde å dytte den mot passasjerdør, og da kom den plutselig..
bmw2drs Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Har samme problem. Fungert helt topp inntill idag da den plutselig var død. Prøvde kikke litt på sikringer men alt var på tysk så får lete etter hva taklukke heter på tysk i såfall om ikke reset fungerer. Leste på en tråd om resete ved f,eks bytte av batteri. Trykk knappen opp 16-17 sek. Får dessverre ikke prøvd dette selv før imorgen da bilen står et annet sted nå. Har du koblet fra batteriet?Edit: hørte faktisk liten lyd når jeg tenker meg om men kun når jeg trykket knappen opp 1-2 sek. hvor er denne reset knappen? er forresten en 320i coupe 92 mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå