Gå til innhold

adapter fra blaupunkt(iso?) til pioneer.


 Share

Anbefalte innlegg

har blaupunkt spiller i bilen min nå. men har blitt anbefalt og bytte til pioneer for bedre lyd. og har en pioneer spiller liggende, men den passer ikke med de kablene som er i bilen, noen som vet om det finnes noen adapter til dette? mener det er isokobling på blaupunkt spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke åssen nett det er på pioneer spilleren. men fikk beskjed om at den var omtrent helt ny. det er bare plass til å koble inn en plugg, og den klemma sitter på midten på ''langsiden.

på blaupunkt spilleren så kan jeg sette i 2 plugger, og den klemma er på ''kortsiden''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So du har kjøpt deg spiller uten å få med kabelen som følger med. Klag til den du har kjøpt den av. Det er vel omtrent berre blaupunkt som har isokontakt bakpå. Alle andre spillere har egne ledninger som har isokontakt i den enden som ikkje skal i spilleren.

ah, så det kan hende at det er ferdig adapter på den?

har ikkek jøpt noe, men den fulgte med i en hjullaster vi kjøpte. og siden jeg stadig har hørt at folk anbefaler pioneer, og jeg er litt misfornøyd med lyden i min spiller. så tenkte jeg at jeg kunne bytte om. får sjekke ledningsnettet i hjullasteren da om det ligger en ferdig adapter der. hvis ikke så er vel de mulig å få tak på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...