shibby Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Hei, har litt kål med min e34 520. Sentrallås, vinduer, cd-spiller osv fungerer ikke. Har søkt litt på forumet her, men har ikke funnet så mye info, eneste jeg har lest om er et "comfortrelé". Er det her feilen ligger? Takker for svar:)
Hoem Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Du kan sjekke om RM(relay module) er defekt. Denne ligger under baksetet, men først ville jeg sjekket hovedsikringene som er av typen flatsikringer med krympestrømpe, eller med to skrukoblinger. De er omtrent altid plassert ved batteri
shibby Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 nå høres jeg kanskje veldig dum ut, men hvordan sjekker man at de er defekte eller ikke? Bruke multimeter?
Hoem Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Først sjekker du hovedsikringene, de kan du sjekke ved å måle kontiniuitet/gjennomgang. Er de i orden så kan du så og si konstantere om at RM er gåen med mindre du ser visuelt et kabelbrudd.
shibby Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 problem solved, hovedsikringen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå