Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Driver litt i garasjen når jeg har tid til det. Blir desverre alt for lite tid til bil for tiden, men har fått gjort litt. slenger ut noen bilder av det som er gjort så langt.

før:

6wepbbfxqcoypst5dt1p.jpg

Slik som det er nå:

p0nqzmq88179oe53ifr2.jpg

Hva bruker du for å fjerne all møkka? :D

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hva bruker du for å fjerne all møkka? :D

Mye banning..:) bruker stålbørste for å få av det meste av sand så er det vasking med diverse løsemiddel etterpå.og litt pussing osv for å fjerne rust osv. er en skikkelig dritt jobb men synest det begynner å se bra ut.

Skrevet

Gjorde det same jeg også, men jeg grunnet med owatrol for å binde rusten samt forsegle oveflatet, også hadde jeg på tectyl oppå.. Du bytter vel traversforingene til powerflex når du har det nede? Du må jo ha den på firehjulskontroll nå uansett, så det er greit å få gjort det nå..

Skrevet
Gjorde det same jeg også, men jeg grunnet med owatrol for å binde rusten samt forsegle oveflatet, også hadde jeg på tectyl oppå.. Du bytter vel traversforingene til powerflex når du har det nede? Du må jo ha den på firehjulskontroll nå uansett, så det er greit å få gjort det nå..

Ja blir skiftet til powerflex det som er murlig å få i powerflex og resten blir vell orginale foringer. tenkte å få skiftet til m-teck stab stag bak. blir vell litt stivere av det også.

• 3 months later...
Skrevet

y16ieokzu50u959jhqsa.jpg

Da er pussingen begynt igjen. denne er nettop sandblåst og zink grunnet.

flere deler blir sandblåst i løpet av neste uke. det meste av foringer og deler til bakstillingen er ankommet venter på hjullager og Nye koni dempere fra koed.

Skrevet

wiwmhaywahc7f6yvoneg.jpg

Alle deler har blitt sandblåst og klar for montering av nye foringer, lager og nye skruer.

kqoy70xf9t5b3gzcj6qz.jpg

Denne er ferdig montert med nye foringer.

wvbtk3t7vxne00z73ipn.jpg

Slik som det ser ut under bilen nå. nye håndbrekk wiere tredd på plass.

• 3 weeks later...
Skrevet

lqbujkyy0cp7gjlzw6e1.jpg

Noen som vet om det er noe som skal ligge imellom foringen og karoseriet?

jeg skrudde den først fast i fram kant og da var det en glipe bak på ca 2 cm før jeg skrudde den fast bak.se bildet

• 8 months later...
Skrevet

varmeapperatet sluttet å virkepå hakk 1,2 og3.. bare full styrke som fungerer altså hakk 4 på vifta. noen som vet hva det kan være ? er 2 soners manuelt med ac..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...