matsrh Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Driver litt i garasjen når jeg har tid til det. Blir desverre alt for lite tid til bil for tiden, men har fått gjort litt. slenger ut noen bilder av det som er gjort så langt.før: Slik som det er nå: Hva bruker du for å fjerne all møkka?
bjerkis Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Hva bruker du for å fjerne all møkka? Mye banning.. bruker stålbørste for å få av det meste av sand så er det vasking med diverse løsemiddel etterpå.og litt pussing osv for å fjerne rust osv. er en skikkelig dritt jobb men synest det begynner å se bra ut.
BreitBau Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Gjorde det same jeg også, men jeg grunnet med owatrol for å binde rusten samt forsegle oveflatet, også hadde jeg på tectyl oppå.. Du bytter vel traversforingene til powerflex når du har det nede? Du må jo ha den på firehjulskontroll nå uansett, så det er greit å få gjort det nå..
bjerkis Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Gjorde det same jeg også, men jeg grunnet med owatrol for å binde rusten samt forsegle oveflatet, også hadde jeg på tectyl oppå.. Du bytter vel traversforingene til powerflex når du har det nede? Du må jo ha den på firehjulskontroll nå uansett, så det er greit å få gjort det nå.. Ja blir skiftet til powerflex det som er murlig å få i powerflex og resten blir vell orginale foringer. tenkte å få skiftet til m-teck stab stag bak. blir vell litt stivere av det også.
bjerkis Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 inpresset på bak felgene er et15 tror jeg. forran er jeg ike sikker. tror det er standar 5 serie inpress.
bjerkis Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Noen deler som begynner å se bra ut.
bjerkis Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Da er pussingen begynt igjen. denne er nettop sandblåst og zink grunnet. flere deler blir sandblåst i løpet av neste uke. det meste av foringer og deler til bakstillingen er ankommet venter på hjullager og Nye koni dempere fra koed.
bjerkis Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Alle deler har blitt sandblåst og klar for montering av nye foringer, lager og nye skruer. Denne er ferdig montert med nye foringer. Slik som det ser ut under bilen nå. nye håndbrekk wiere tredd på plass.
-[tom]- Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 synes du har en skikkelig pen bil. Dama like vistnok bilen din også. Strutter så mye at toppen nesten ser våt ut damn
BreitBau Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Herlig å se at det er flere som tar seg tid til slike ting
///Mysild Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Dæven døtte, pent! litt gammel kommentar... men er dette facelift?
bjerkis Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Noen som vet om det er noe som skal ligge imellom foringen og karoseriet? jeg skrudde den først fast i fram kant og da var det en glipe bak på ca 2 cm før jeg skrudde den fast bak.se bildet
axor Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 ser ut til og bli utrolig bra dette her ! mener du hadde en bilde tråd før også ? klarer ikke og finne den igjen...
bjerkis Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 varmeapperatet sluttet å virkepå hakk 1,2 og3.. bare full styrke som fungerer altså hakk 4 på vifta. noen som vet hva det kan være ? er 2 soners manuelt med ac..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå