Gå til innhold

solgt

sgrevskott
 Share

Anbefalte innlegg

Da er tiden dessverre muligens kommet. Jeg er blitt student med lite penger og uten mulighet til å holde bimmeren. Så jeg vurderer derfor å selge den.

Det er i utgangspunktet en -92 E34, med 220'km på telleren. Men det ble fikset i fjor høst da forvandlingen av bilen skjedde.

I fjor sommer var jeg i tyskland og kjøpte en -91 modell 525 fra en gammel tysk advokat som ikke hadde brukt bilen de siste 5-6 årene (3000 km på 8 år) (da en km stand på 118000km). Denne kjørte jeg hjem til garasjen, og begynte å jobbe. ALT fra orginalbilen er byttet untatt frontrute og karrosseri. Motor, ledningsnett, understell, interiør, ekstriør er byttet. Dette tok hele vinteren så bilen kom ikke på veien igjen før i mars i år.

Nå skal bilen inn på EU kontroll i løpet av 2 uker. (før oktober er ferdig)

Bilen har nesten ikke rust. (det er en rustflekk på den ene fremskjermen). Ellers er bilen tilnærmet rustfri. Lakken er ikke strøken ettersom det faktisk er 17 år gammel lakk. (merker etter takbøyler, noen riper på bakfanger ect.

xkmwsqe0suqyr7vxacdr.jpg

7x6cupjr9n0n72nwf4tz.jpg

Basic:

Km: 121000

Oljeskift: hver 5000

årsmoldell: 1992

Karosseri: sedan

Farge: Calypsorød (252.3)

AC: Ja

4*el vinduer

3 eiker ratt

M5 griller i fremskjermene

Ikke foreløbi godkjent hos BT, men kan gjøres på kjøpers regning

Ellers så følger om ønskelig svært mye utstyr med:

*Et sett med nye 19" og nye dekk (kostet rundt 18k i juni/juli)

*Et sett med 17" (fremdekk er grei, bakdekk er slitt)

*3 sett med 15", et sett sommerdekk som er bra(alu), et sett med piggdekk(orginal alu felg), og et sett piggfrie vinterdekk

*Senkesett med TUV papirer (20/45mm mener eg)

*Rieger fremlippe(helt ny, ubrukt)

*Orginale M5 sideskjørt med nedre lister

*Komplett shadowline ink innerlister

*orginal M5 bakfanger står på bilen

*komplett tøyinteriør kan følge med om ønskelig

*4 dører med manuelle heiser

*panser