sgrevskott Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Da er tiden dessverre muligens kommet. Jeg er blitt student med lite penger og uten mulighet til å holde bimmeren. Så jeg vurderer derfor å selge den. Det er i utgangspunktet en -92 E34, med 220'km på telleren. Men det ble fikset i fjor høst da forvandlingen av bilen skjedde. I fjor sommer var jeg i tyskland og kjøpte en -91 modell 525 fra en gammel tysk advokat som ikke hadde brukt bilen de siste 5-6 årene (3000 km på 8 år) (da en km stand på 118000km). Denne kjørte jeg hjem til garasjen, og begynte å jobbe. ALT fra orginalbilen er byttet untatt frontrute og karrosseri. Motor, ledningsnett, understell, interiør, ekstriør er byttet. Dette tok hele vinteren så bilen kom ikke på veien igjen før i mars i år. Nå skal bilen inn på EU kontroll i løpet av 2 uker. (før oktober er ferdig) Bilen har nesten ikke rust. (det er en rustflekk på den ene fremskjermen). Ellers er bilen tilnærmet rustfri. Lakken er ikke strøken ettersom det faktisk er 17 år gammel lakk. (merker etter takbøyler, noen riper på bakfanger ect. Basic: Km: 121000 Oljeskift: hver 5000 årsmoldell: 1992 Karosseri: sedan Farge: Calypsorød (252.3) AC: Ja 4*el vinduer 3 eiker ratt M5 griller i fremskjermene Ikke foreløbi godkjent hos BT, men kan gjøres på kjøpers regning Ellers så følger om ønskelig svært mye utstyr med: *Et sett med nye 19" og nye dekk (kostet rundt 18k i juni/juli) *Et sett med 17" (fremdekk er grei, bakdekk er slitt) *3 sett med 15", et sett sommerdekk som er bra(alu), et sett med piggdekk(orginal alu felg), og et sett piggfrie vinterdekk *Senkesett med TUV papirer (20/45mm mener eg) *Rieger fremlippe(helt ny, ubrukt) *Orginale M5 sideskjørt med nedre lister *Komplett shadowline ink innerlister *orginal M5 bakfanger står på bilen *komplett tøyinteriør kan følge med om ønskelig *4 dører med manuelle heiser *panser *orginalt skinn for å verne baksetene(hundevern)?!? *7" skjerm med GPS, DVD radio osv *mye andre deler om ønskelig. Når bilen er igjennom EU-kontroll går bilen med alle deler for 60 000 eller høyeste bud,- Evt kan inbytte i billig bil med hengerfeste være aktuelt. gjerne typen kassebil(caddy, partner ect) men minste mellomlegg er 40k! Kan evt selge deler for seg om det er ønskelig. ta da kontakt for pris;) Har flere bilder på en annen pc som eg skal prøve å få lagt ut så fort som mulig! Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 denne har potensiale! gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Her er noen bilder fra byggingen. Det er fra da jeg skiftet motoren og fant ut at ledningsnettet ikke passet! en helvetes jobb! kan også nevne at jeg har montert en 3300w forsterker hengende i "taket" på bagasjerommet. har også alle medfølgende kabler. har dessverre ikke fått tatt noen nye bilder siden bilen er i garasjen, men skal få gjort det i løpet av uken. Det er også nettopp byttet bremseskiver og klosser fremme, og flett nytt 63A Varta bilbatteri (1200,-!) Som dere ser er det hvite blinkere fremme. invendig er det montert alu pedaler, fothviler, M5 gir"knob" og alu håndbrekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Kjenner det stikker i meg når du skriver at du ikke kan beholde den fordi du blir student igjen... jeg har selv et greit lån på min bil og skal bli student igjen til neste år men ikke faen at jeg gir fra meg godbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 vet! men har huslån også.. hadde det bare vært å ha bilen så skulle alt gått greit. men nå må jeg evt ha en bli som gjør at eg kan jobbe litt svart på si.. kan ikke/vil ikke det med denne bilen! (uten hengerfeste og sedan) så jeg håper at en som vil behandle den med omhu ønsker å kjøpe den. hvis deler og en ny lakk blir påkostet er dette en nydelig utstillingsbil. skinnsetene ser NY ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Må liksom huske på at å leve på 6300 i måneden når man skal betale 4000 i husleie, +mat, strøm, bredbånd, tv og lån, så blir det trangt. derfor kan jeg bare forsvare å ha en jobbebil som jeg kan bruke til å tjene penger...(A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 hehe skjønner. Jeg er forsåvidt enda en valp som bor gratis hos mor og har kun 3000 i billån i måneden (som ikke betales til bank, men rentefritt lån hos mamsen) Tror jeg skal klare meg med studier på siden. har du bilder av bilen innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Det er det jeg skal få tatt i løpet av uken. nå er bilen på service før eu kontroll;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Her er noen flere bilder. bilen er litt støvete inni akkurat nå som dere kan se av bildene. Gjennskinnet og det at det bare er mobilkamera gjør at bildene ser litt dårlig ut.. men dere får nå et inntrykk over hvordan det ser ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASB Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 hvor står denne bilen? bilen ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Bilen står i Bergen, men kan fraktes om ønskelig. jeg venter på noen få deler før bilen skal eu godkjennes. send PM så kan du få vite alt du måtte ønske. Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 24v? Pris på bil uten noe av det fra den listen din som kunne følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Hvorfor i alle dager har du skrudd fra hverandre en bil som i utgangspunktet var hel og rustfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 fordi den hadde en motor som tydet på endel hard kjøring, og det at jeg kom over delebilen da jeg var på ferie. planen var da bare å skifte motor, men da oppdaget jeg at et ledningsnett var fra bosh, og et fra simens:S dermed ble det til å bytte hele shiten! (har fått hjelp av en bmw mekaniker hele tiden) Utvendig var bilen ikke så pen, og når jeg da alikevel hadde alle deler som skulle til for å bytte så gjorde jeg det. nå er det en fin bakluke uten limen fra "520", panser uten steinsprut, dører med el. vindu forran og bak! osv... Jeg skulle fått svar fra Eu godkjenningen i går, men de sa i forje uke at de hadde mye å gjøre så de skulle ta min innimellom. men skulle få svar seinest fredag=) Pris på bilen aleine er 50 000,-, men kan diskuteres ved rask avgjørelse. ta kontakt på pm for prøvekjøring ect. Er det dermed noen som ønsker noen av delene, så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julla Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 skal du selle toppen? er det 12 ventilers topp på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg