Gå til innhold

solgt

sgrevskott
 Share

Anbefalte innlegg

Da er tiden dessverre muligens kommet. Jeg er blitt student med lite penger og uten mulighet til å holde bimmeren. Så jeg vurderer derfor å selge den.

Det er i utgangspunktet en -92 E34, med 220'km på telleren. Men det ble fikset i fjor høst da forvandlingen av bilen skjedde.

I fjor sommer var jeg i tyskland og kjøpte en -91 modell 525 fra en gammel tysk advokat som ikke hadde brukt bilen de siste 5-6 årene (3000 km på 8 år) (da en km stand på 118000km). Denne kjørte jeg hjem til garasjen, og begynte å jobbe. ALT fra orginalbilen er byttet untatt frontrute og karrosseri. Motor, ledningsnett, understell, interiør, ekstriør er byttet. Dette tok hele vinteren så bilen kom ikke på veien igjen før i mars i år.

Nå skal bilen inn på EU kontroll i løpet av 2 uker. (før oktober er ferdig)

Bilen har nesten ikke rust. (det er en rustflekk på den ene fremskjermen). Ellers er bilen tilnærmet rustfri. Lakken er ikke strøken ettersom det faktisk er 17 år gammel lakk. (merker etter takbøyler, noen riper på bakfanger ect.

xkmwsqe0suqyr7vxacdr.jpg

7x6cupjr9n0n72nwf4tz.jpg

Basic:

Km: 121000

Oljeskift: hver 5000

årsmoldell: 1992

Karosseri: sedan

Farge: Calypsorød (252.3)

AC: Ja

4*el vinduer

3 eiker ratt

M5 griller i fremskjermene

Ikke foreløbi godkjent hos BT, men kan gjøres på kjøpers regning

Ellers så følger om ønskelig svært mye utstyr med:

*Et sett med nye 19" og nye dekk (kostet rundt 18k i juni/juli)

*Et sett med 17" (fremdekk er grei, bakdekk er slitt)

*3 sett med 15", et sett sommerdekk som er bra(alu), et sett med piggdekk(orginal alu felg), og et sett piggfrie vinterdekk

*Senkesett med TUV papirer (20/45mm mener eg)

*Rieger fremlippe(helt ny, ubrukt)

*Orginale M5 sideskjørt med nedre lister

*Komplett shadowline ink innerlister

*orginal M5 bakfanger står på bilen

*komplett tøyinteriør kan følge med om ønskelig

*4 dører med manuelle heiser

*panser

*orginalt skinn for å verne baksetene(hundevern)?!?

*7" skjerm med GPS, DVD radio osv

*mye andre deler om ønskelig.

Når bilen er igjennom EU-kontroll går bilen med alle deler for 60 000 eller høyeste bud,-

Evt kan inbytte i billig bil med hengerfeste være aktuelt. gjerne typen kassebil(caddy, partner ect) men minste mellomlegg er 40k!

Kan evt selge deler for seg om det er ønskelig. ta da kontakt for pris;)

Har flere bilder på en annen pc som eg skal prøve å få lagt ut så fort som mulig!

Sverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder fra byggingen. Det er fra da jeg skiftet motoren og fant ut at ledningsnettet ikke passet! en helvetes jobb! kan også nevne at jeg har montert en 3300w forsterker hengende i "taket" på bagasjerommet. har også alle medfølgende kabler.

har dessverre ikke fått tatt noen nye bilder siden bilen er i garasjen, men skal få gjort det i løpet av uken.

Det er også nettopp byttet bremseskiver og klosser fremme, og flett nytt 63A Varta bilbatteri (1200,-!)

pj26kvroozbks5r63nuj.jpg

iykx8wsu9hkvael30hx3.jpg

ej3w9vehrnm5fqtlngmq.jpg

b0wwrxtxmav7f0tr1q9f.jpg

d03wygrf0hobnw7kj49i.jpg

grqw4mjf6p1437mz32d3.jpg

5iw55hn2xr8ml2jds3tg.jpg

8hqewn9ffj51d6gls1r9.jpg

lxovyco2j7lkqog7jj5u.jpg

v0gba0abzg7h7rw8ezxj.jpg

Som dere ser er det hvite blinkere fremme. invendig er det montert alu pedaler, fothviler, M5 gir"knob" og alu håndbrekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet! men har huslån også.. hadde det bare vært å ha bilen så skulle alt gått greit. men nå må jeg evt ha en bli som gjør at eg kan jobbe litt svart på si.. kan ikke/vil ikke det med denne bilen! (uten hengerfeste og sedan) så jeg håper at en som vil behandle den med omhu ønsker å kjøpe den. hvis deler og en ny lakk blir påkostet er dette en nydelig utstillingsbil. skinnsetene ser NY ut!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

fordi den hadde en motor som tydet på endel hard kjøring, og det at jeg kom over delebilen da jeg var på ferie. planen var da bare å skifte motor, men da oppdaget jeg at et ledningsnett var fra bosh, og et fra simens:S dermed ble det til å bytte hele shiten! (har fått hjelp av en bmw mekaniker hele tiden) Utvendig var bilen ikke så pen, og når jeg da alikevel hadde alle deler som skulle til for å bytte så gjorde jeg det. nå er det en fin bakluke uten limen fra "520", panser uten steinsprut, dører med el. vindu forran og bak! osv...

Jeg skulle fått svar fra Eu godkjenningen i går, men de sa i forje uke at de hadde mye å gjøre så de skulle ta min innimellom. men skulle få svar seinest fredag=)

Pris på bilen aleine er 50 000,-, men kan diskuteres ved rask avgjørelse. ta kontakt på pm for prøvekjøring ect.

Er det dermed noen som ønsker noen av delene, så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...