SpiXi Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 hei har kjøpt meg en 320i og har noen problemer med den ;P 1 problem er at den kutter ut når jeg gir gass på ca 4500 rpm noen ganger 2 problem er at det begyner og riste noe helt jævelig i rattet noen ganger når jeg kjører og når jeg bremser så blir det bort igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Nr2. Kanskje dårlig avbalangsering av dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Velkommen på forumet Håper du får Besvart spørsmålene dine så du finner ut av dette.Høres merkelig ut at den plutselig kutter med 4500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 ja vet og det skjer bare noen ganger ja felga mine er bare søppel er litt risting hele tiden pga ubalngse men når det tar helt av er det som om felgene er løse men det er de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 inegen som har noen lure forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Skjekk og endeledd / bærekuler. Nedbremsing kan ha en beroligende effekt på begge. Angående kuttingen har jeg lite andre forslag i farten enn og ta en Diagnose.. Skjekk og etter falskluft med startgass, siden problemet ikke er der konstant så kan det tyde på eventuelt dårlig kontakt i motorstyringen. Elektro rens og tålmodighet kan være ett lite triks her.. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 jepp kan gjøre det takk for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå