Magnus F Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Ettermonteringsett som er helt nytt!! alt komplett som trengs for å bygge om i en bil som ikke har armlene fra før. Dette er den modellen som passer Coupe, sedan og touring. Selges for 2600,- evt. bud på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Sort skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har fått nakkestøttene no meget pene Er ikkje intrisert i og selga felgane dine da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Regna med du hadde fått de, for jeg har ikke fått noe tilbake fra posten;) Felgene selger jeg ikke nei, men du kan få kjøpe bilen så får du med felgene hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 kunne tengt meg armlene til rett pris vet ikkje hva de ligge på d følger med alle deksler til armlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hos bmwspesialisten koster settet 2921,88,- nytt. mitt er også helt nytt som sagt. Alle deksler, konsoll skruer som trengs følger med Vist du mener prisen min er gal så får du komme med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hos bmwspesialisten koster settet 2921,88,- nytt. mitt er også helt nytt som sagt. Alle deksler, konsoll skruer som trengs følger med Vist du mener prisen min er gal så får du komme med et bud byr 1500 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Bud notert, men desverre blir ikke solgt for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 kan by 2000kr inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 notert, men dette budet er også for lavt til at jeg selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 selges 2600 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 selges 2600 inkl frakt 2600 kan du bare glemme men lykke til kompis fikk kjøpt 2 sportstoler i skinn samt baksete, hattehylle med rulle gardin og armele i sort skinn med alt han trengte.. dvs midtkonsolen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå