Gå til innhold

hjerne


glenn-morten
 Share

Anbefalte innlegg

koed.dk har bra priser og vanligvis godt utvalg blant brukt på sånt, eventuelt gsbildeler.no kan også ha brukt liggende :)

Er vel bare en hjerne ( rett meg hvis jeg tar feil nå), motorstyringsboksen sender vel ut styresignal til alt, tenning, bensin osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off-topic men e32 750'n til fattern har en arti kombinasjon :)

to stk m20b25 motorstyrings hjerner som er sydd sammen av en tredje hjerne :D

logiskt nok siden m70 motorn på en måte er to sammenskrudde m20b25 motorer, de har svært mange deler felles, men det fyller opp motorstyringsboksen godt :wink:

Så når man plusser på at det er noen enkelt relere der samt en fjerde styringsboks (den vet jeg ikke hva går til) så er det vel ikke rart at det er avtreksvifte (kjølevifte?) i bunn av boksen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I frykt for og lære noe nytt, hjerne nr 2 tilhørende instrument osv har jeg aldri vært borte i, noen her inne som kan gi et utfyllende svar angående denne? f.eks en e34 guru, siden trådstarter åpenbart kjører e34 ifølge profil. Ble denne utstyrt med lysmodul ? (elektronisk km teller, så det gir meg da den trua på at det da er snakk om lysmodul o.l)

Off topic så og si denne og.

glenn-morten, off topic ( O.T ) = dette har egentlig ikke noe/svært lite med spørsmålet og gjøre, men jeg skriver det i tråden alikevel.. hehe

Så min siste og olelink sin post kan du se bort ifra . Du trenger fortsatt kun 1 styringsenhet. Koed har slikt brukt/ligger ofte brukte her på kjøp og slag delen av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemmer hehe... ja jeg hadde jo et problem med instrumentene. så byttet jeg ut instrumentene å det hjalp ikke. så jeg prøvde å bytte ut den andre enheten som jeg hadde i en dele bil da blei alt fint igjen men det kan bare vere tilfeldig det da hehe at det var dårli gjording en plass ell no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan sikkert stemme.. men nå gidder ikke jeg å drite meg mer ut her hehe xD det jeg ville fram til var om jeg bare trenkte en hjerne hehe tusen takk får svara hehe:D nå er det bare å få tak i den???

jo åsså lurte jeg på om den m50b25en om den går mye bedre en b20? jeg syns den b20en ikke var så sprek som den hørs ut som til å være dhoc å 24v ?+ 150hk så der blei jeg skuffa hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...