Mad0z Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Hei, tenkte jeg skulle legge ut mitt prosjekt.. henter den i neste uke regner jeg med det såm er meningen er at den skal pusses opp å brukes på veien når jeg får lappen.. er jo ett godt år til enda men da har jeg jo tid til å få den nesten sånn såm jeg vil ha den da. er ikke den såm har så djevelsk mye penger da, men det blir vell bra etter hvert Planene er : Senkes. Nye seter. Nye Felger. Å diverse andre ting.. Håper på posetiv respons.. = ) Legger ved noen få bilder Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Legg ut bilder også under om byggingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 jepp.. skal legge ut flere bilder når jeg får hentet den hjem var å så på den i dag = ) var et rusthull bake me bagasjerommet å litt under lakken på taket låver jo bra det mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 hei, nå har jeg fått hentet bilen, så nå begyner det å skje ting i garagen har begynt å plokka ut intrejøret, legger ut noen bilder snart Funnet tre rust hull til nu.. håper ikke på flere mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Bilder = ) Fra i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Har vorre en liten tur i garagen i dag = ) Noen Bilder Noen bilder, kommer flere løpa dagen = ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ser ut som mye arbeid, men med pågangsmot så går det strøkent ; ) Du får ha lykke til og stå på! E30'n får pluss for holdbar motor, jeg håper du skal fortsette og bruke den legendariske M10 motoren ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 takktakk = ) ja, skal ha m10'en tror det blir turbo etterkvært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 M10 turbo er morsomt ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 bare og kjøre på. man kan få mange hester ut av en m10 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hei, ser ut som mye arbeid ja, ska selv begynne på mitt prosjekt, e30 320i kommer topic snart. Skal jeg kanskje følge med på deg og se litt hva du gjør:P troligvis mer peiling du ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 hehe, ja send meg en pm med linken når du begyner med din ja, er bare å følge med å kommentere det du vil skal legge ut flere bilder i morgen = ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 hær er noen bilder : ) Har ikke gjort noe i dag, får se om jeg får sveiseaparate i morgen = ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har plokket alt av i fronten, regner med jeg skal hente en ny front tel uka. Mere rust Har montert denne også = ) Ny plass å ha bilen, i karporten. skulle vert en meter lengre, men har nu et lite arbeids rom bak bilen så det er nå kjekt = ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Førstebilen din? Hvilken plastikk tenkte du og ha? Se under linken min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå