Øystein E30 M3 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 nå er det ikke bmw som har laget den da men Nei, hvem er det da? (ikke svar, du vet hva jeg mener) Alpina står for oppgraderingene, men det står fortsatt BMW på rondellene.. alpina står for oppgraderingene ja, derfor er det alpina å takke for at dette er ett smykke av en maskin.... er det 535 som er utgangspunktet for disse? Nei, vi takker BMW for at de lagde e34. Tror jeg må støtte S.Arnesen her. Har E34 535i m/ 3.6 M5 motor nå, men for ett par år siden var jeg i trondheim å prøvekjørte "trotto" sin B10 biturbo. Og jeg vil kreditere Alpina for den fantastiske kjøreopplevelsen! Er jo utvilsomt konventeringen fra sug til turbo som gjør denne bilen spesiell, og det er jo tross alt Alpina som har stått for.. Men for all del, for meg hadde ikke bmw vært det samme uten akkuratt E34 Lykke til med salget!! Jeg MÅ ha en slik før eller senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Rå bil! ikke ille pris for de som kan skru litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hvor mye skal du ha for denne bilen?? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Johansen Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 var det en som ville kjøpe e28? Den er blå, men det finnes lakk om du må ha rød eller svart. Vass og god motor. står på tilsalgs sidene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg