mr.goldfinger Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Har i sommer satt på coilovers på min M5. Kjøpte nye dekk foran og tok 4 hjulskontroll i Juli. Fikk igjen bilen, men når jeg kjører ca 80 km/t til ca 120 km/t "ormer" fremhjulene noe forferdelig(merker lite eller ikke noe i andre hastigheter. Leverte den tilbake til verksted de sjekket avbalansering og forstilling på nytt fant ikke noe galt. Eneste de ikke har sjekket er "hellingen" på dempertårnet i bilens lengderetning(vet ikke om dette er caster eller camber jeg) Har noen av dere noen erfaringer som kan være til nytte i denne sammenheng??
Lars89 Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Har ikke erfaring med m5, men høres ut som om verkstedet bruker litt gammeldags utstyr og dermed ikke får det 100%. Kan også være dekkmerke/dimensjon. Hvilket merke/dim har du? Kalles forresten Caster.
mr.goldfinger Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 jeg har falken dekk hvilke merke husker jeg ikke, men dimensjonen er 235/45-17. Så det skal være brukbare dekk.
mr.goldfinger Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 ok da er problemet løst tror jeg. satte på vinterdekkene foran da var det ikke noe og kjenne til "ormingen". Da gjenstår bare overbevise han jeg kjøpte dekk av i juli at dette har vært problemet hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå