Spiritus Sancti Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Varmemåler og bensinmåler har streika. Sikringer er iorden. Hva kan dette være? Og den der man tar sånn test på alle målerene i dasjen, som man holder inne tripteller og skrur 2 hakk på nøkkel, det er på den måten man gjør det ikke sant? Lenge siden jeg har gjort det, så er litt usikker.. TAKK!!
Spiritus Sancti Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Ingen i det hele tatt?! Hjelp med da godtfolk!
Glennski Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Tenningslåsen din er kaputt. Sitter en elektronisk bryter i låsen som skrur av og på målerene, denne må byttes, på min måtte jeg bytte hele låsen
Spiritus Sancti Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Kødder du? Faen, det er dyrt det? Speedo og turteller funker, har det noe å si? Jeg kan kjøpe brukt tenningslås kan jeg ikke? Bare bruke en annen nøkkel..
Glennski Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Speedo og turteller fungerer da de ikke har noe med tenningslåsen å gjøre. Du kan kjøpe en brukt ja, går fint det Nypris ligger på... ja nok ihvertfall
Spiritus Sancti Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Men Glennski! Bytta den elektro driten nå.. Det blei akkurat som den var.. Det funker ikke.. Hvilken sikringer er til de 2 målere da? Så skal jeg bytte alle for sikkerhetsskyld:P
Glennski Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Skal kikke på det ikveld, sender deg en PM senere
BMW_320icoupe Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Søkte opp "pppppp" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... ht=ppppppp http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... ht=ppppppp
Spiritus Sancti Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Det hjalp ikke stort, men takk uansett:) Fant ut av det iallefall.. Var sikring nr 46 (som også var til bremselyset tydligvis) som det hadde detti av en kontakt på inni sikringsboksen. Nå er alt i orden:)
Glennski Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Det er jo klart at det må være så enkelt når har prøvd det dyreste først. Jaja, viktigste er at det er i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå